Ik doe het maar even anoniem:
Niet de grote jackpot maar toch een mooie winst. Blijkbaar een kans van 1 op 1.35miljoen om een 5+1 te scoren. Ik speel eigenlijk weinig op lotto maar omdat die dag de jackpot €8M was, heb ik 2x 21 lotjes gekocht voor een totaal van €52.50. Al had €10 genoeg geweest want ie viel al op het 7e lot.
Ik zag het op café op mijn gsm. Je kan het niet zien aan het bedrag bovenaan als je inlogt, dat toont enkel de kleine winst. In speloverzicht stond er in het groen 'te ontvangen winst' en dan zag ik pas dat ik een €43.8k had. Het zal cliché zijn maar mijn eerste gevoel was eerder ontevredenheid dat het geen 6 was voor €2.83M.

Bij het later bekijken van de trekking zag ik dat nummer 40 als 3e getal gevallen was dus de kans op een 6 was al snel uitgesloten.
Maandagochtend naar lotto gebeld en in tegenstelling tot wat op hun site staat, moet je bij winsten onder de €100k niet langsgaan. Foto doorsturen van je identiteitskaart en bankkaart en 2 dagen later stond het geld op mijn rekening.
Wat ga ik er mee doen? Goed deel beleggen en verder besteden aan ervaringen: comfortabel reizen en goed eten.

Ik heb er eigenlijk nog weinig mee gedaan, het is nu ook geen life changing amount.