Soeplepel
Well-known member
ahja, 't ga niet over EuromillionsHmm, 8 miljoen ticketjes aan €1,25 met een jackpot van 2 miljoen euro. Iets zegt me dat dat niet zo'n strak plan is![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ahja, 't ga niet over EuromillionsHmm, 8 miljoen ticketjes aan €1,25 met een jackpot van 2 miljoen euro. Iets zegt me dat dat niet zo'n strak plan is![]()

Hij is gestopt met de social crew ook. Ik vermoed vanwege te druk met werk / privé.FF offtopic, maar waar hangt die tegenwoordig uit? Heb hem al even niet meer gezien precies.
Alhoewel uw idee niet opgaat voor onze Lotto, is dit plan wel al succesvol uitgevoerd in de USA.Hmm, 8 miljoen ticketjes aan €1,25 met een jackpot van 2 miljoen euro. Iets zegt me dat dat niet zo'n strak plan is![]()
Is het eigenlijk mogelijk om zoveel ticketjes te kopen? Dan haalt ge er nog winst uit toch als ge wint![]()
Normaalgezien is bij dit soort trekkingen de uitgekeerde winst < de waarde van al de mogelijke biljetten. Als ik me dat nog goed herinner, kan je de verwachtingswaarde berekenen door al de kansen op elke mogelijk uitkomst op te tellen, en kom je dan een negatieve waarde uit (oftewel, the house wins).Alhoewel uw idee niet opgaat voor onze Lotto, is dit plan wel al succesvol uitgevoerd in de USA.
Heb het verhaal even opgezocht dat ik een tijdje geleden gelezen had.
Hij is gestopt met de social crew ook. Ik vermoed vanwege te druk met werk / privé.
Alhoewel uw idee niet opgaat voor onze Lotto, is dit plan wel al succesvol uitgevoerd in de USA.
Heb het verhaal even opgezocht dat ik een tijdje geleden gelezen had.
In België is het onmogelijk maar je idee is zo gek nog niet: https://www.limburger.nl/cnt/dmf20190130_00090454Is het eigenlijk mogelijk om zoveel ticketjes te kopen? Dan haalt ge er nog winst uit toch als ge wint![]()
Veel werk, maar goed betaald.Normaalgezien is bij dit soort trekkingen de uitgekeerde winst < de waarde van al de mogelijke biljetten. Als ik me dat nog goed herinner, kan je de verwachtingswaarde berekenen door al de kansen op elke mogelijk uitkomst op te tellen, en kom je dan een negatieve waarde uit (oftewel, the house wins).
Hier in dit geval lijkt het me dat hij specifiek trekkingen zocht waar er periodiek een jackpot was waar dit niet klopte, en je dus gegarandeerd winst maakte als je elke mogelijke combinatie kocht. Wat logistiek een heel werk is natuurlijk.
Nenee boos. Als je zijn laatste posts bekijkt kun je zien waarom.Hij is gestopt met de social crew ook. Ik vermoed vanwege te druk met werk / privé.
Ooit was hier op tv (waarschijnlijk Telefacts ofzo?) een aflevering over. Ergens in Amerika voordat men doorhad dat het zo kon bij de loterij was er een man en vrouw die dit deden "als beroep" elke mogelijke combinatie maken (op papier toen nog!) samen met vrienden/familie alle loten binnenbrengen en cashen. Als ik het me correct herinner.Is het eigenlijk mogelijk om zoveel ticketjes te kopen? Dan haalt ge er nog winst uit toch als ge wint![]()
Zowel kaygeil en Trump weg op zo'n korte tijd. Het is toch direct een ander forum.Nenee boos. Als je zijn laatste posts bekijkt kun je zien waarom.
Nog maar pas een film over gezien: https://www.imdb.com/title/tt8323668Ooit was hier op tv (waarschijnlijk Telefacts ofzo?) een aflevering over. Ergens in Amerika voordat men doorhad dat het zo kon bij de loterij was er een man en vrouw die dit deden "als beroep" elke mogelijke combinatie maken (op papier toen nog!) samen met vrienden/familie alle loten binnenbrengen en cashen. Als ik het me correct herinner.
Edit:
Weiterleitungshinweis
www.google.com
Ah cool in het artikel stond onderaan dat ze het verkocht hadden om een film van te maken.Nog maar pas een film over gezien: https://www.imdb.com/title/tt8323668
Op zijn Instagram toch nog niet veel cocaïne en hoeren te zien. Wel foutparkeerders.Nu ik er over nadenk weet ik niet of ik nog veel op het forum actief zou zijn na zo een lottowinst.
Er zijn namelijk nog leukere dingen te doen met uw tijd als je zoveel geld hebt
Dus @kay-gell maakt zichzelf toch wel heel verdacht hier.
Achter de schermen is het pas wildOp zijn Instagram toch nog niet veel cocaïne en hoeren te zien. Wel foutparkeerders.
Spelen jullie trouwens telkens met dezelfde cijfers? Als ik al eens speel, is het online en dan neem telkens andere cijfers. Heb de getrokken nummers van vrijdag eens vergelijken met mijn cijfers van de vorige keer en daar kwam toch wel een redelijk bedrag uit zeker. Niet de grote pot uiteraard, maar wel genoeg om eens licht te vloeken lol