zwarten
Well-known member
en ondertussen ook al ingebroken ongeacht de dure alarminstallatie e.d.haja ofcourse dat ie moet werken, ze is met de helft van het geld weg![]()
Nee echt rijk wil ik toch nooit zijn. Echt arm natuurlijk ook niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en ondertussen ook al ingebroken ongeacht de dure alarminstallatie e.d.haja ofcourse dat ie moet werken, ze is met de helft van het geld weg![]()
another True story.
Buurman van het ouderlijk huis speelt met vrouw ook altijd dezelfde nummers.
Man en vrouw denken onafhankelijk van elkaar.. "Tiens mijne wederhelft zal de lotto niet binnengedaan hebben. Ik zal het snel doen."
Er waren twee winnaars die trekking...
Dikke kas naast mijn ma haar huis gezet, gescheiden en nog steeds aan het werk.
nee das hetzelfde bedrag.Scheelt dat dan uiteindelijk eigenlijk in winst of wordt de pot bij twee winnaars gewoon exact in twee gedeeld en hadden ze samen dus gewoon hetzelfde bedrag dat ze ook gewonnen zouden hebben als ze gewoon één formulier hadden binnen gebracht?
Ik speel niet wekelijks. 1 hoogstens 2 keer in de maand. Ik speel nooit met dezelfde cijfers, elke keer random gekozen. Puur om zo'n zaken niet te moeten meemaken.Wow. Schoon gezegd jong.
True story:
Pepe van m'n vrouw speelde vroeger samen met zijn echtgenote de lotto. Iedere week. Jaren aan een stuk. Altijd dezelfde getallen.
Op een dag vult hij zijn blaadje in. Zelfde getallen, zoals altijd. 's Avonds vertrekken naar de zee. Eens aan zee had hij door dat hij voor het eerst in al die jaren vergeten was om de lotto binnen te brengen. Blaadje lag nog thuis. Heeft besloten er niet om te lopen want ze hadden toch nog nooit wat gewonnen.
Bij de trekking staat hij in de keuken als zijn vrouw begint te schreeuwen. De getallen kenden ze ondertussen vanbuiten. Ze hadden de grote pot gewonnen. Alleen had hij zijn blaadje niet binnen gebracht en had hij zijn vrouw niets verteld.
Tot op vandaag ligt dat verhaal nog altijd extreem gevoelig en wordt daar niet over gesproken in hun bijzijn. Ik wist het al lang van de familie, maar heb het vorig jaar voor de eerste keer van hemzelf gehoord. De arme man stond in tranen wanneer hij de vertelling deed.
Statistisch lijkt me dat je elke keer dat je speelt evenveel/weinig kans maakt om te winnen, ongeacht welke nummers je kiest.Ik speel niet wekelijks. 1 hoogstens 2 keer in de maand. Ik speel nooit met dezelfde cijfers, elke keer random gekozen. Puur om zo'n zaken niet te moeten meemaken.
Vraag mij nu net af of je meer kans hebt om met dezelfde vaste cijfers te spelen of net random om te winnen. Denk niet dat het veel uitmaakt dat uw kansen in beide gevallen klein zijn. Maar ik zou zeggen met elke week dezelfde cijfers te spelen je u zelf beperkt tot telkens 1 zelfde combinatie en dus eigenlijk het nog iets moeilijker maakt. Iemand met iets meer statistische achtergrond die mij daar meer kan over zeggen?
Als je alles spel individueel van elkaar bekijkt inderdaad heeft elke combinatie evenveel kans om te winnen. Maar op de langere termijn? Mij lijkt het makkelijker om elke week weer een willekeurige combinatie te kiezen en die dan eens juist te hebben dan om elke week eenzelfde combinatie te spelen die dan juist moet zijn. Ofwel wil ik gewoon mijn theorie goedpraten.Statistisch lijkt me dat je elke keer dat je speelt evenveel/weinig kans maakt om te winnen, ongeacht welke nummers je kiest.

Gewoon 1 - 2 - 3 - 4 - 5 | 6 - 7 kiezen heeft een even grote/kleine kans dan eender welke andere combinatie, maar als je zegt dat je deze nummers neemt lachen ze je uit omdat "zo'n mooie opeenvolging van cijfers nooit zal gebeuren"Statistisch lijkt me dat je elke keer dat je speelt evenveel/weinig kans maakt om te winnen, ongeacht welke nummers je kiest.

Nee hoor, die kans lijkt mij exact even groot.Als je alles spel individueel van elkaar bekijkt inderdaad heeft elke combinatie evenveel kans om te winnen. Maar op de langere termijn? Mij lijkt het makkelijker om elke week weer een willekeurige combinatie te kiezen en die dan eens juist te hebben dan om elke week eenzelfde combinatie te spelen die dan juist moet zijn. Ofwel wil ik gewoon mijn theorie goedpraten.![]()
ExactGewoon 1 - 2 - 3 - 4 - 5 | 6 - 7 kiezen heeft een even grote/kleine kans dan eender welke andere combinatie, maar als je zegt dat je deze nummers neemt lachen ze je uit omdat "zo'n mooie opeenvolging van cijfers nooit zal gebeuren"![]()

Dit is idd serieus ontnuchterend...Voor de hoop te vernietigen bij de mensen
https://lottosimulation.com/eu/euro-millions
kheb al 22k geinvesteeerd en 3.8k gewonnen!

kheb gisteren laten lopen en ik stond op 30k winst.Dit is idd serieus ontnuchterend...
Bekijk bijlage 11349
100k als startkapitaal
Bij mijn weten nooit iets over de 1k mark gewonnen, statsitieken zouden niet misstaan op deze site...
Zuipt wel batterij, ik dacht dat de website het rekenwerk voornamelijk voor zich nam![]()
Gewoon 1 - 2 - 3 - 4 - 5 | 6 - 7 kiezen heeft een even grote/kleine kans dan eender welke andere combinatie, maar als je zegt dat je deze nummers neemt lachen ze je uit omdat "zo'n mooie opeenvolging van cijfers nooit zal gebeuren"![]()

Ja kijk, dat is exact hoe ons menselijk brein ons misleidtNiks tegen die wiskundige berekening, maar zeg dat maar eens tegen de gelukzak die dan wel wint.![]()