Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, alweer in Frankrijk blijkbaar.Den EM die gevallen is, maar geen nood, nu vrijdag meteen 130M...
Ik lees in dat artikel
Ik wist dat ik iets vergeten was vandaag
Ik wist niet dat zo een grote bedragen gewoon op je bankrekening gestort werden.Je krijgt het gigantische bedrag - in België zijn alle loten vrijgesteld van belasting - vervolgens op je rekening, een handdruk en een fles champagne. Vanaf dan kan je je officieel miljonair noemen.
Je kan dat zelf kiezen dacht ik.Ik lees in dat artikel
Ik wist niet dat zo een grote bedragen gewoon op je bankrekening gestort werden.
Ik dacht altijd dat er daarvoor een rekening geopend werd bij een private bank en dat er daar ook nog begeleiding bij hoorde.
Waar staat dat?De winnaar speelde online.
Ja want dat gaat absoluut niet opvallen.De winnaar speelde online. In ieder geval als je dergelijke bedragen wint dan pak je toch de eerste vlieger naar Tenerife en neem je ontslag zonder opzegtermijn.
Ge bedoelt dus geen kakske op den bureau van den baas?Ik zou toch nog wel mijn werk willen deftig achterlaten als ik weg ga, ook al zou ik 140 miljoen gewonnen hebben met Euromillions.
Ik was van zin dat te gaan doen, tot ik zag dat ik slechts 2 cijfers en 2 sterren goed had.Ge bedoelt dus geen kakske op den bureau van den baas?
Op het werk, bedoel je? Dat lijkt me nu nog het minste probleem.Hoe verwoordt ge dat best? Zeker niet zeggen dat ge met Euromillions hebt gewonnen.
Paar jaar terug met die groepspot in Olmen heeft er ook ene direct zijn boeltje ingepakt en is naar Spanje vertrokken.Ja want dat gaat absoluut niet opvallen.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/12/06/euromillions-belga/Paar jaar terug met die groepspot in Olmen heeft er ook ene direct zijn boeltje ingepakt en is naar Spanje vertrokken.
Daar had je natuurlijk wel een redelijke kans om een winnaar te zijn, dus speculatie was/is er toch.
Die trok het zich niet aan.
Begeleiding kan je voor kiezen, een private bank rekening is niet nodig (zou ik persoonlijk ook niet willen).Ik dacht altijd dat er daarvoor een rekening geopend werd bij een private bank en dat er daar ook nog begeleiding bij hoorde.
Als dat een mid/eind 50er is komt er wel misschien meer op zijn rekening dan dat hij in 30+ jaren al verdient heeft, dus kan je het niet kwalijk nemen om daar te gaan genieten.https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/12/06/euromillions-belga/
Per deelnemer was de winst in Olmen ongeveer 900.000 euro. Dat is een zeer mooie financiële meevaller, echter niet van die aard dat je eender wat kan doen he. Je leven zal veel comfortabeler worden en je kan iets beginnen opbouwen maar je gaat er niet ver mee springen in pakweg Monaco of Dubai.
Het gaat over Spanje. Met 900000 EUR spaargeld bovenop je bestaand vermogen kan je daar echt wel gaan rentenieren als je het niet uithangt hoor.https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/12/06/euromillions-belga/
Per deelnemer was de winst in Olmen ongeveer 900.000 euro. Dat is een zeer mooie financiële meevaller, echter niet van die aard dat je eender wat kan doen he. Je leven zal veel comfortabeler worden en je kan iets beginnen opbouwen maar je gaat er niet ver mee springen in pakweg Monaco of Dubai.