Zubrowka
Well-known member
je uurloon bij de parastatale teruggewonnenWeer bijna:
Goed nieuws! Op 18/10/2025 won je € 9,40 met Lotto of Lucky Lotto Code!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je uurloon bij de parastatale teruggewonnenWeer bijna:

Nog geen z&%gbeurt waardigWeer bijna:

Eens gauw uitgerekend. Mobi-budget bij het loon gerekend wel.je uurloon bij de parastatale teruggewonnen![]()
Het eerste kwartier wel hoor, als ik naar de website van Gamma ga.Nog geen z&%gbeurt waardig![]()
Geen twijfel mogelijk, ge zijt binnen. Ik zou preventief al ontslag nemen, dan valt het minder hard op...Weer bijna:

Mss krabt ze daarvoor eens goed aan de achterkant van mijn b&lz&k.Nog geen z&%gbeurt waardig![]()
Haha, stel u voor. Gij en 1500 ander hln lezers en dan de grote pot winnen.![]()
Vrouw vraagt ChatGPT om lottocijfers te kiezen en wint 100.000 dollar
Een Amerikaanse vrouw is ChatGPT eeuwig dankbaar. Tammy Carvey (45) vroeg de populaire AI-chatbot om voor haar een reeks lottocijfers te kiezen. Met succes: ze won met de nummers prompt 100.000 dollar, meer dan 85.000 euro dus.www.hln.be
Ik ga da ook nekeer uittesten, lmao
Nu nog winnenNationale Loterij heeft zelf winnaar van 3,5 miljoen euro opgespoord
![]()
Nationale Loterij heeft zelf winnaar van 3,5 miljoen euro opgespoord | VRT NWS Nieuws
De winnaar van de Lottotrekking van 14 juni 2025 is eindelijk gevonden. Dat laat de Nationale Loterij weten in een persbericht. Iemand uit het Waasland in Oost-Vlaanderen is nu 3.500.000 euro rijker.vrtnws.be

Heb eigenlijk nog nooit meegedaan met Euromillions of de Lotto. Kan dat ook via een app? En hoe gaat het in zijn werk?

4 belgen winnen 5+1 op euromillions... allemaal met chatgpt gespeeld?Haha, stel u voor. Gij en 1500 ander hln lezers en dan de grote pot winnen.
ChatGPT geeft altijd random combinatie. Er gaan nooit 4 mensen exact zelfde combinatie krijgen als ze een combinatie zouden vragen aan ChatGPT.4 belgen winnen 5+1 op euromillions... allemaal met chatgpt gespeeld?
Ben je daar zeker van? Mijn collega en ik vroegen ooit een passwoord te genereren en we kregen exact hetzelfde voorgeschoteld. Als je bvb een random kleur vraagt, zal ie altijd voor blauw (of in die trend) gaan. Een getal tot 10, altijd 7. Dus niet zeker dat die andere combinaties geeft.ChatGPT geeft altijd random combinatie. Er gaan nooit 4 mensen exact zelfde combinatie krijgen als ze een combinatie zouden vragen aan ChatGPT.
Ik heb voor mezelf al meermaals uit luiheid combo’s laten maken door GPT en die waren steeds random en verschillend.Ben je daar zeker van? Mijn collega en ik vroegen ooit een passwoord te genereren en we kregen exact hetzelfde voorgeschoteld. Als je bvb een random kleur vraagt, zal ie altijd voor blauw (of in die trend) gaan. Een getal tot 10, altijd 7. Dus niet zeker dat die andere combinaties geeft.
gewoon niet meedoen. Nog luier en hetzelfde resultaat.Waarom door chatgpt als je gewoon op quick pick kan klikken, dat is nog luier.
Eens rap gekeken op de UK site en blijkt te kloppen. Daar spreekt men over 0 in UK en 5 totaal. Weer iets bijgeleerd.4 belgen winnen 5+1 op euromillions... allemaal met chatgpt gespeeld?
https://www.nationale-loterij.be/onze-spelen/euromillions/uitslagen-trekking/21-11-2025
ik vermoed dat het geen 9 winnaars zijn (4 belgie en 5 europa) maar dat de belgen onder de europeanen gerekend worden.