Ge kunt het ook hybride aanpakken
Zeggen aan de buitenwereld dat ge geinvesteerd hebt in vastgoed, t zou al raar zijn dat ge daarin uw volledige inbreng kwijt zijt, dit een paar jaar, en daarna zogezegd (of echt) investeren in aandelen, zodat ge een vastgoed portefeuille hebt en een aandelen portefeuille, daarna investeren in een overkoepelende firma, daarna in whatever investering potentieel geld kan opbrengen, goud, grondstoffen, etc. en alle soorten van domeinen waarin je kan investeren en dat geld kan opbrengen...
Geen kat weet of ge het daar allemaal echt goed of slecht in doet... Gaat het ene wat minder kan je zeggen, ja maar heb op tijd verkocht en geinvesteerd in iets anders dat op dat moment wel boomt... Op deze manier lijkt het naar de buitenwereld toe dat ge echt aan het opwerken zijt... Nu gemakkelijker gezegd dan gedaan, je moet enigszins wat kennis hebben van waarin je zogezegd aan het investeren bent
TL, DR. : in essentie is het ook liegen naar de buitenwereld toe, maar lijkt het aldus zo dat ge door de juiste beslissingen te nemen het goed doet... Again, er gaan altijd moeilijke vragen komen, en het kan ook een bezigheid zijn om een fun bedrijfje te runnen, maar als uw identiteit als winnaar van de grote pot niet gekend is gaat er in principe niemand uw rekening maken en hebt ge wel redenen om zogezegd zo een rijkelijk leven te kunnen leiden... Maar hoe ge het draait of keert jaloerse blikken zult ge altijd hebben, en dus afgunst ook
Als iedereen weet dat gij de grote pot hebt gewonnen laten ze u geen 2 seconden met rust denk ik, dusja, ik zou het zo proberen, ik weet niet, ik zeg maar iets, tot de dag dat het zover is, iedereen reageert hierop anders
Edit, of ge koopt de rechten finaal over van een evergreen, genoeg inkomsten om van sommige muziek te kunnen leven dat veel gedraaid wordt, eenmaal ge dat binnen hebt kunt ge dan echt 'rentenieren' zogezegd... Blijft dus inderdaad één
grote leugen naar de buitenwereld toe