Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Om dan met hangende pootjes terug te komen?
Welnee, ik kom pas terug als het geld op is.😚
Ikzelf koop de lotterij op. Als je ziet wat dat spel opbrengt :oink:
Er stond daar gisteren een artikel van op vrt nieuw en die bedragen zijn om van te duizelen.

En als je het hebt opgekocht, wat dan?
Teveel geld is ook niet goed hé, dan ben je op den duur meer bezig met nog meer geld maken en vergeet je ervan te genieten.

Welnee, ik kom pas terug als het geld op is.😚

En als je het hebt opgekocht, wat dan?
Teveel geld is ook niet goed hé, dan ben je op den duur meer bezig met nog meer geld maken en vergeet je ervan te genieten.
Als ik het opgekocht heb dan moet ik niet terug komen als het geld op is :unsure:

zo een villatje zoals thomas siffer in italie zie ik ook wel zitten anders.
https://www.theperfecthideaway.com/masseriabattimuro

offgrid
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220701_95461902

Niet elke dag dat je 300 helicoptervluchten nodig hebt om je droomwoning te zetten :S
We zitten bijvoorbeeld aan 300 helikoptervluchten om het materiaal aan te voeren, te betalen per minuut.Maar we zullen de mooiste refuge van de wereld hebben. Die we ook zo weer kunnen verkopen. Aan George Clooney of Brad Pitt.” (lacht)

Foute mentaliteit.
Met 230 miljoen koop je gewoon een auto waar geen enkele gatplakker tegen opgewassen is.
En dan kom je ook niet meer buiten tijdens de file plebsuren.
plowed-plow.gif

Deel cash houden en de rest doen opbrengen in verschillende investeringen. Vervolgens puur van de rente gaan leven.
In het geval van 1% winst per jaar is dat nog meer dan 2mil per jaar. En mezelf kennende zal ik daar ook vrekkig op zijn.

Ik zou een muziekwinkeltje beginnen, hoeft totaal niet winstgevend te zijn. Gewoon streven naar steady klanten om het prettig te houden.
Een mooie Volvo voor de deur, dat mag zelfs een occasie zijn, en een oud huis dat mooi gerenoveerd is met een tuin om in te koteren. Veel bomen. Liefst niet te ver zodat ik met de fiets naar mijn winkeltje kan.

Maar in praktijk zal dat dan vast toch weer anders uitdraaien maar dromen is leuk, soms leuker dan bepaalde dingen effectief te bezitten. Laat fantasie maar fantasie zijn.

Ironisch genoeg is dat héél veel geld maar anderzijds véél te weinig om eens echt zot te doen - als je bvb. kijkt naar het loon van een topvoetballer ben je in die kringen bijna een armoezaaier. Zo zie je maar dat alles relatief kan zijn, al zou ik geen neen zeggen tegen zelfs een fractie van die 230 miljoen, zo 1/230 ste zou het normaal leven al heel wat aangenamer kunnen maken.
230mio is ook voor een topvoetballer een bom geld hoor. Je moet al richting de Messi's, Ronaldo's en Neymars gaan om een stuk boven die 230mio te geraken.

Ik hoop dat er toch eens iets uit de bus valt. Hoeft zelfs niet de hoofdprijs te zijn. Genoeg voor een huis en ik ben al meeeer dan tevreden. Maar ik heb daar geen geluk voor. De laatste keren dat ik gespeeld heb viel er zelfs nog geen minimumwinst uit.

In 't gevang zijt ge niks met uw 230 miljoen e.
In 't gevang? Voor wat? Een accident dat ik "perongeluk" veroorzaakt heb? Geld zal het kosten, geen gevang hoor.
Moest het tot een rechtszaak komen spreek ik mijn Roemeense connecties wel aan om de kinderen van de desbetreffende rechter te bedreigen. En die vragen daar nog redelijk wat geld voor. Ze steken het ook op corona en den oorlog.

Foute mentaliteit.
Met 230 miljoen koop je gewoon een auto waar geen enkele gatplakker tegen opgewassen is.
En dan kom je ook niet meer buiten tijdens de file plebsuren.
Jij, beste vriend, wordt mijn adviseur. 8k/maand bruto. Interesse?

Ik hoop dat er toch eens iets uit de bus valt. Hoeft zelfs niet de hoofdprijs te zijn. Genoeg voor een huis en ik ben al meeeer dan tevreden. Maar ik heb daar geen geluk voor. De laatste keren dat ik gespeeld heb viel er zelfs nog geen minimumwinst uit.

Ik herinner me een keertje dat we met een forum waar ik toen zat en massa 50 euro ingelegd hadden voor zo een maxi-bulletin.

Toen (weet niet of dat nu nog is) kon je voor 2500 euro een rooster aankruisen waar je sowieso alle sterren had, en dan mocht je van de resterende 50 cijfers of zo mocht je er 20 aanduiden.

allez ja, je snapt wel, de winst was binnen.

We hebben zo 2 bulletins gekocht, met telkens verschillende cijfers.

Uitslag van de trekking

1 cijfer juist en 2 sterren (die we sowieso hadden)

weg 5000 euro :lol:

Een aantal BG'ers in  loondienst tot slaaf maken.

Heb al een kok en buitenverblijf op het oog. Een personal trainer die ook mijn auto kan inparkeren...

Een aantal BG'ers in  loondienst tot slaaf maken.

Heb al een kok en buitenverblijf op het oog. Een personal trainer die ook mijn auto kan inparkeren...
Ik ken ook nog wel een expert in ruimtelijke ordening voor als je wilt bouwen. Toffe gast, altijd kalm en rustig.

Terug
Bovenaan