Wat zou jij doen als je de lotto wint?

ik ben da vrijwel zeker... Die familie gelijk mijn buren das eentje van den achterklap....Zowel links als rechts...
Da kan hier nie op zijn gemak een quickske gaan halen voordattem daar weer is... 'shame shame shame' :D
Kmoet hier echt mijn kot binnensluipen want ze hebben alles gezien...
Dat is goedkoper dan verisure. 😄

Dat is wel een hoog bedrag, daar kom ik niet aan.
Lotto en Euromillions (altijd met joker) van mij en mijn ouders samen komt hier op 48 euro per week.
Zou je hetzelfde bedrag inzetten op de kans dat ge morgen dood valt? Want die kans is groter volgens mij :p.

48€/week, dat is 2500€ per jaar de vuilbak in.

Zou je hetzelfde bedrag inzetten op de kans dat ge morgen dood valt? Want die kans is groter volgens mij :p.

48€/week, dat is 2500€ per jaar de vuilbak in.
ik vind het niet meer terug maar je had ooit zo simulators online waar je quicpick genereren en dan laten lopen aan ultrafast speeds.. Na 100.000 jaar had ik vijf nummers en 1 ster... Finaal weet je wel dat de kans onbestaande is maar toch... eens het zo tegen boven de 100 miljoen aanloopt speel ik toch altijd mee.

ik vind het niet meer terug maar je had ooit zo simulators online waar je quicpick genereren en dan laten lopen aan ultrafast speeds.. Na 100.000 jaar had ik vijf nummers en 1 ster... Finaal weet je wel dat de kans onbestaande is maar toch... eens het zo tegen boven de 100 miljoen aanloopt speel ik toch altijd mee.
En dan is er nog een hele theorie over welke combinatie ge moet nemen (getallen boven 31 en zeker geen getallen onder 12 bvb).

En dan is er nog een hele theorie over welke combinatie ge moet nemen (getallen boven 31 en zeker geen getallen onder 12 bvb).
De kans om te winnen blijft daarmee even hoog (of beter gezegd even laag). De kans om daarmee de enige winner te zijn zal wel iets groter zijn omdat veel mensen dagen en maanden van verjaardagen/huwelijk/whatever gebruiken.

De kans om te winnen blijft daarmee even hoog (of beter gezegd even laag). De kans om daarmee de enige winner te zijn zal wel iets groter zijn omdat veel mensen dagen en maanden van verjaardagen/huwelijk/whatever gebruiken.
Ja, daarom dat je best cijfers gaat uitzoeken he. De kans dat je een groter budget wint, is groter. Mensen onderschatten de kans op meerdere winnaars ook omdat ze rekenen.
"De kans dat ik win is 1 op 10 miljoen, wat is dan de kans dat er nog iemand wint". Maar als je dat verwoordt als "wat is de kans dat er geen enkele andere speler met dezelfde cijfers meedoet" dan voelt dat al helemaal anders aan :p

Ja, daarom dat je best cijfers gaat uitzoeken he. De kans dat je een groter budget wint, is groter. Mensen onderschatten de kans op meerdere winnaars ook omdat ze rekenen.
"De kans dat ik win is 1 op 10 miljoen, wat is dan de kans dat er nog iemand wint". Maar als je dat verwoordt als "wat is de kans dat er geen enkele andere speler met dezelfde cijfers meedoet" dan voelt dat al helemaal anders aan :p
Altijd optimist zijn

Privéchauffeur voor de komende jaren daarstraks al ingehuurd, heb hem al verwittigd dat het voorlopig met een pauper BMW7 gaat zijn tot ik mijn geld krijg.

Zo hard geloof ik erin vanavond, en dat voor maar €2,5.

Saint-Tropez gaat ni meer van Gertje zijn!

Ga je dan nog 100 euro extra investeren in crypto om je euromillionswinst te verdrievoudigen op 6 maand?
Heb al wat bijgekocht de vorige weken en maanden. :unsure:

Maar dan ga ik toch extreem zot doen en een volledige Bitcoin kopen.

Dan laat ik Warren Buffett mijn buffet elke dag maken.

Terug
Bovenaan