Wat zit er in je rugzak?

In mijn rugzak zit:
- laptop
- smalle ringmap voor papieren
- oortjes
- oplader gsm
- middageten (boterhammen of restjes die ik opwarm)
- koekje (of twee)
- medicatie (keeltabletten, motillium, imodium, dafalgan)
- Parfum (zo'n miniflesje) + deodorant
- zakdoekjes + neusspray

Alles zit verpakt in:
1163452


Volgens mij is het zelfs deze: klik
 
-portefeuil en sleutels. Gsm nooit, die steekt in mijn broekzak of in borstzak van mijn werkvest.
-zakmes voor alst steak is opt werk want we krijgen enkel plastic bestek
-klein bluetoothspeakerke van jbl
-milwaukee 18volt accu + usb adapter. Gebruik dit als powerbank maar dan heavy duty :p

En dat ist zowa denk ik
 
Nooit gestopt van rond te lopen met een rugzak sinds mijn schoolperiode... Veel te handig.

Standaard:
- twee kleine reserve fietslichten, you never know
- op maat gemaakte oordoppen
- stylo, paar blanco bladen papier, verstevigde map om op te schrijven
- kleine medkit: motilium, imodium, paracetamol,...
- fles water
- sleutels

Werk:
- laptop, muis, oplader
- regenbroek

Gsm & portefeuille zitten in broekzak.
 
Ik heb deze rugzak voor het werk.
Daar zit in:
Laptop en GSM van 't werk,
Opladers,
Sleutels van het kantoor,
Dossiers,
Treinkaart (in niet-corona tijden),
5-6 stylo's.

Privé loop ik meestal rond met een crossbody handtas, omdat ik dat het gemakkelijkst vind.
Met daarin uiteraard privé-GSM, portefeuille, papieren zakdoekjes en mondmasker.
 
Ik doe al 11j bureau job en ik heb nog nooit rugzak moeten meepakken, zou ni weten wa ik daar moet insteken.

Stuk fruit of 2 neem ik gewoon zo los mee.
 
Ik heb deze rugzak voor het werk.
Tevreden van?

ik heb nog een caselogic rugzak die aant verslijten is. Moet eens kijken voor een nieuwe.

in mijn rugzak zit:
laptop + lader
oortjes die ik bijna nooit gebruik
papieren van het werk
handgel
fluo hesje
kabels die ik nodig heb op het werk (netwerkkabel, verschillende soorten usb kabels,...)
brooddoos
drinken
veiligheidsbril
rommel
 
Tevreden van?

ik heb nog een caselogic rugzak die aant verslijten is. Moet eens kijken voor een nieuwe.
Zeker, gaat nu toch al iets langer mee dan de vorige. Ik probeer hem minder vaak met de rechterschouderband op te nemen, daar begon mijn vorige nogal snel te verslijten.

Edit: 't is deze dat ik momenteel heb. Vond hem niet direct terug.
 
Zeker, gaat nu toch al iets langer mee dan de vorige. Ik probeer hem minder vaak met de rechterschouderband op te nemen, daar begon mijn vorige nogal snel te verslijten.
Nice, dan ga ik die wrs ook bestellen. Wou gewoon weten of de kwaliteit nog zoals vroeger was. Heb die van mij al meer dan 10 jaar.
Had eens een rugzak van HP gekregen opt werk, die werd gestolen (omdat laptop erin zat). Dus krijg een nieuwe (zogezegd exact dezelfde) en die was al versleten na een maand.... die voelde ineens veel goedkoper aan enzo.
 
Handtas!

- portefeuille, sleutels, gsm
- sigaretten & (probably veel te veel) aanstekers
- paar balpennen
- labello en pijnstillers (Excedryn en Ibuprofen)
- busje deo
- handschoentjes
- flesje water
- een fles douchegel (uh ja, 'k had dat eens nodig en nooit terug uitgehaald)
- condooms
- heleboel losse papiertjes (kasticketjes en zo)
- mondmasker
 
Boterhammen, box met fruit, 2 tupperwareflessen met kraantjeswater, niveacreme, bankkaart, rijbewijs en identiteitskaart, sleutels, vapetoestel, gsm, geld.
Dit alles in een Eastpak die ik van men 14 heb en ik ben er nu 32 😍
 
EDC thread dus. GSM en portefeuille. In de portefeuille zit enkel geld, betaalkaarten en sleutels. Soms ook occasionele bierkaartjes, scraps etc ...
 
Terug
Bovenaan