Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
magere yoghurtMa dan nie gaan dippen in allerlei sauskes e

Mijn maag keert om bij de gedachte.Garnaal overgoten met duvelsaus

Duvel Tripel ShrimpGarnaal overgoten met duvelsaus
Had er hier ene klaarstaan voor mij in de kast, maar nen huisgenoot heeft hem opgedronken, dus ik kan mijn kennersmening niet geven helaas. Ben stiekem wel blij want ben is heel ziek van nen Duvel geweest, allez eigenlijk al van elk alcoholisch drankje.In alle serieusheid diene Duvel Trippel Hop trekt op gene zak
Wow, dacht nu eens dat dit niet bestond zie:Garnaal overgoten met duvelsaus
Maar ge hebt toch, omwille van het principe, uw huisgenoot en paar toeken op zijn oogkas verkocht he?Had er hier ene klaarstaan voor mij in de kast, maar nen huisgenoot heeft hem opgedronken, dus ik kan mijn kennersmening niet geven helaas. Ben stiekem wel blij want ben is heel ziek van nen Duvel geweest, allez eigenlijk al van elk alcoholisch drankje.
Work hard, eat and drink hard. Fuck Corona
Ben gefrustreerd naar de Lidl gegaan om wa Jonagolden te kopen, maar ze waren er ni meer, heb daar dan eens goe van mijnen tak gemaaktMaar ge hebt toch, omwille van het principe, uw huisgenoot en paar toeken op zijn oogkas verkocht he?
Twas den Aldi!Ben gefrustreerd naar de Lidl gegaan om wa Jonagolden te kopen, maar ze waren er ni meer, heb daar dan eens goe van mijnen tak gemaakt
Shrimpy plsGrijze garnaal
Ik wens 100 extra wensen.U krijgt 3 wensen.
Is dat het beste wat uw frigo te bieden heeft?Mijn eerste wens is een Duvelke.
Mijn 2e wens: voor @Lt. ZweedVoet ook een DuvelkeIs dat het beste wat uw frigo te bieden heeft?