Wat op babylijst zetten?

Ja een goeie buggy vind ik ook dat je veel aan hebt. Hier 3+ en nog steeds wordt die gebruikt. Wel een ander merk, Qute Q Rider, maar ook zeer content van. Draagzak hebben wij dan eigenlijk nooit gebruikt. Gekocht om mee te nemen op reis, maar dat was veel te warm en ik kreeg daar rugpijn van.
Als je flesjes geeft, sowieso extra speentjes in de grotere 'maten'. En bavetten
En voor de rest is alles toch hoe je het zelf als ouder wilt. Ik heb mij niet laten bijstaan, want ik vind dat allemaal verkopers. Vraag rond (zoals hier idd :D ), kijk zelf op verschillende sites wat je graag zou willen. Vergelijk en laat je niets opdringen.

Goh.
Ne ververstafel.
Zo’n verversmatje waar ge wat pampers en wet wipes en luier zalf in kunt steken wanneer ge op verplaatsing zijt.
baby nestje
Melkwarmer (stuur ik u gratis op als ge wilt)
Genoeg body’kes die ge volledig kunt openvouwen van voor.
Wat cheeky wipes
Tetradoeken
Eventueel zo’n knuffel die wat white noise kan maken maar zou eerst eens kijken of ge dat van doen hebt
Ne babyfoon
Goeie buggy
Wat draagdoeken en een YouTube filmpje over hoe ge ze moet vinden.

Goh.
Ne ververstafel.
Zo’n verversmatje waar ge wat pampers en wet wipes en luier zalf in kunt steken wanneer ge op verplaatsing zijt.
baby nestje
Melkwarmer (stuur ik u gratis op als ge wilt)
Genoeg body’kes die ge volledig kunt openvouwen van voor.
Wat cheeky wipes
Tetradoeken
Eventueel zo’n knuffel die wat white noise kan maken maar zou eerst eens kijken of ge dat van doen hebt
Ne babyfoon
Goeie buggy
Wat draagdoeken en een YouTube filmpje over hoe ge ze moet vinden.
Goeie lijst - danku!

Tetradoeken hebben we gelukkig al a volonté. We hadden daar enorm veel meters van gekocht voor onze trouw om onze servietten zelf te maken en andere decoratie voor de tafels mee te maken. Werd ons toen al aangeraden om dat goed bij te houden voor wanneer er een baby zou aankomen.

In feite kan je bijna alles kopen op het moment dat je het nodig hebt. Online bestellen is ook makkelijker dan ooit.

Wij hebben ook niet meegedaan aan heel die geboortelijsten. We vroegen geld. Ofwel kochten we er iets mee ofwel ging het richting het spaarboekje van de kinderen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan