Wat is voor jou niet vanzelfsprekend, maar voor anderen wel?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Panda
  • Startdatum Startdatum
Als je em in vooruit zet dan biept die toch ook nee?:unsure:
Mijn vorige wagen had een zelfparkeersysteem, enigste wat ik moest doen was beetje gas bijgeven maar die van nu heeft dat niet maar wel een ingebouwde acheruitparkeercamera.
Het is dankzij al die snufjes dat fileparkeren me lukt want mijn inschattingsvermogen is ook maar zus en zo. :frown:
Euh... Ik rij met een budget stadswagentje met sensoren in de achterbumper, meer kan ik mij niet permitteren. 😉

Euh... Ik rij met een budget stadswagentje met sensoren in de achterbumper, meer kan ik mij niet permitteren. 😉

Ik dacht dat elke wagen met sensoren achteraan die ook vooraan had maar idd, hoeft niet persé.
Als ik me niet vergis kun je een achteruitrijcamera los en dan laten instaleren, wellicht is dat een optie voor jou?

Ik dacht dat elke wagen met sensoren achteraan die ook vooraan had maar idd, hoeft niet persé.
Als ik me niet vergis kun je een achteruitrijcamera los en dan laten instaleren, wellicht is dat een optie voor jou?
Maar ik HEB al sensoren. 🤣

De discussie over medische keuring bij het behalen van een rijbewijs kunnen jullie hier voortzetten:

Sommige sociale interacties. Soms wil ik gewoon in mijn schulp zitten en niks zeggen, andere keren zal ik u een oor afzagen waarschijnlijk.

Uitkijken naar de release van een nieuw product als in: het product z.s.m. MOETEN hebben. Het is me altijd ontgaan waarom je eender welk(e) spel/album/iPhone/gameconsole/snufje/... per se zo kort mogelijk na release zou moeten bezitten.

De periode die ik hiermee bedoel hangt natuurlijk af van product tot product, en dan vooral van hoe snel het veroudert. Bij online games is die periode bv redelijk kort. Daar is het nu eenmaal zo dat je in de periode na release vaak de meeste spelers hebt en veel succes met het online spelen van een spel zonder playerbase. 😅

Uitkijken naar de release van een nieuw product als in: het product z.s.m. MOETEN hebben. Het is me altijd ontgaan waarom je eender welk(e) spel/album/iPhone/gameconsole/snufje/... per se zo kort mogelijk na release zou moeten bezitten.

De periode die ik hiermee bedoel hangt natuurlijk af van product tot product, en dan vooral van hoe snel het veroudert. Bij online games is die periode bv redelijk kort. Daar is het nu eenmaal zo dat je in de periode na release vaak de meeste spelers hebt en veel succes met het online spelen van een spel zonder playerbase. 😅
Sommige dingen kan ik ook makkelijk lange tijd op wachten. Maar ik merk dat ik wel heel gevoelig kan zijn als er grote hype rond is, dan laat ik me wel eens gaan.

Het voordeel van wachten, zeker bij producten als consoles, is dat de 1e generatie al rap wat kinderziektes heeft. Zie maar bij PS3 en XB360 met de YLOD en RROD.

Als een blok in slaap vallen wanneer je uitgeput bent.

Oververmoeidheid maakt het nóg moeilijker om in slaap te vallen en vast te slapen.

Nog eentje: langer dan 2u ononderbroken kunnen slapen

Oververmoeidheid maakt het nóg moeilijker om in slaap te vallen en vast te slapen.

De dagen op een jaar waar ik minder dan 1u nodig heb om de slaap te kunnen vatten kan je op één hand tellen.
I feel your pain...

Als je em in vooruit zet dan biept die toch ook nee?:unsure:
Mijn vorige wagen had een zelfparkeersysteem, enigste wat ik moest doen was beetje gas bijgeven maar die van nu heeft dat niet maar wel een ingebouwde acheruitparkeercamera.
Het is dankzij al die snufjes dat fileparkeren me lukt want mijn inschattingsvermogen is ook maar zus en zo. :frown:
Ik heb dus vandaag ontdekt dat m'n sensoren vooraan ook werken wanneer hij in achteruit staat. Leuk hé.

Heel herkenbaar. Ik zal nooit in slaap vallen in de zetel ofzo. Behalve als ik serieus gedronken heb. Maar zelden.

Boeken lezen... Ik kan dat dus echt niet.

na 10 pagina's beginnen m'n ogen pijn te doen, als ik tegen dan al niet gewoon in slaap ben gevallen.

Ook dwalen m'n gedachten constant weg waardoor niets dat ik lees doordringt en ik dus na verloop van tijd enkele pagina's moet terugkeren om terug "mee" te zijn.

Boeken lezen... Ik kan dat dus echt niet.

na 10 pagina's beginnen m'n ogen pijn te doen, als ik tegen dan al niet gewoon in slaap ben gevallen.

Ook dwalen m'n gedachten constant weg waardoor niets dat ik lees doordringt en ik dus na verloop van tijd enkele pagina's moet terugkeren om terug "mee" te zijn.
Ik mis soms de tijd waarin ik dat wel nog kon. Als ik las ik boeken van Jostein Gaarder en de Harry Potter reeks. Nu ben ik al blij dat ik eens 10 zinnen kan lezen en maar 2 keer moet herbeginnen.

Ik mis soms de tijd waarin ik dat wel nog kon. Als ik las ik boeken van Jostein Gaarder en de Harry Potter reeks. Nu ben ik al blij dat ik eens 10 zinnen kan lezen en maar 2 keer moet herbeginnen.
Van Harry Potter heb in de eerste 5 (of 6) nog gelezen.

Vroeger las ik zelfs LOTR zonder problemen.

Laatste boek dat ik heb uitgelezen was "The Two Towers" in 2007-2008 ergens denk ik...

Nu al sinds de Lockdown in 2020 talloze pogingen ondernomen om The Witcher te beginnen lezen. Verste dat ik geraakt ben is pagina 12...

Met het lezen op zich heb ik eigenlijk geen problemen, eenmaal ik me daar toe aan zet kan ik echt wel aan een stuk door lezen.
Ik merk alleen dat het moeilijk is geworden om niet afgeleid te worden door andere zaken. Enerzijds de gsm, maar anderzijds (en vooral) hier een kleuter hebben rondlopen die u niet op het gemak een paar uur ongestoord laat lezen en om de paar minuten toch wel iets te vragen of vertellen heeft.

Terug
Bovenaan