Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De meeste van die dingen werken niet in mijn ervaring, ge moet al de specifieke pompen weten staan.

Idem, en ik durf er ook niet teveel aan prutsen uit angst dat het niet zou af slaan en ik daar zou staan panikeren in een plas benzine aan bijna 2€/liter.
Awel ik dacht net hetzelfde...Het is voor mij niet vanzelfsprekend om niet te weten hoe je dat doet, maar voor half het forum blijkbaar wel.
Ik doe altijd alsof het vanzelf gaat ik sta met mijn rug nonchalant tegen de auto, maar ik heb het wel stiekem achterstevoren vast.Awel ik dacht net hetzelfde...
Volgende keer als ik sta te tanken ga ik met mijn handen in mijn zakken eens rond kijken welke mannen daar allemaal krampachtig hun pomp aan het vasthouden zijn.
Heb ik ontdekt na 19 jaar autorijdenIk rij al bijna 17 jaar met een auto rond, maar weet nog altijd niet hoe ik de hendel van het tankpistool kan vastklikken.![]()

Het is voor mij niet vanzelfsprekend om in lawaaierige omgevingen te staan. Dit door “hyperacusis”/“tinnitus” issues met mijn gehoor. Daardoor moet ik soms vroeg door op een luidruchtig restaurant of kwis, of ga ik oordoppen insteken op “vreemde” momenten. Gewoon al de wind ruis op de koersfiets voor 2u aan een stuk valt me lastig, heb er speciale dikkere helm bandjes voor (daar doe ik geen oordoppen voor in). Motorfiets is ook moeilijk om vol te houden aan snelheden boven de 100 zelfs met goede oordoppen. En de sfeer in groep met oordopjes in is toch niet dezelfde als zonder (soort occlusie effect). Sommige mensen beseffen ook niet dat ze vrij hard roepen als ze spreken en al zeker als er rumoer is (maar die hebben dan misschien weer andere gehoor problemen).
zodra ik weet wat er gezegd zal worden, vul ik aan. Da's zo mogelijk mijn slechtste eigenschapIk vind dat vaak een dubbele. Als die "vriend" het de moeite waard vindt, dan verwatert er toch niets? Als je het lange tijd van 1 kant laat komen is dat iets anders, maar vaak komt het van geen enkele kant en noemt men het verwaterd.- vriendschappen onderhouden: ik heb maar 1 echte vriend, gewoon omdat ik mijn vriendschappen altijd laar verwateren

Weet iemand of dit ook automatisch afslaat bij AdBlue eigenlijk?Idem, en ik durf er ook niet teveel aan prutsen uit angst dat het niet zou af slaan en ik daar zou staan panikeren in een plas benzine aan bijna 2€/liter.
Ik heb mijn maatoordoppen ook altijd mee en steek ze soms ook in op de gekste plekken… althans gek voor anderen.Na 12 jaar oordoppen omwille van een verschrikkelijk geval van hyperacusis en tinnitus ben ik langzaam aan in de gewenningsfase gekomen en kan ik terug wat meer zaken zonder doen. Maar ik heb ze wel altijd en overal in mijn zak zitten klaar om onmiddellijk in te steken. Na al die jaren is mijn omgeving het van me gewend en doen de soms wat vreemde blikken van andere mensen mij helemaal niets meer. Dat was niet gemakkeijk als jonge twintiger maar je komt op een punt later waar het je allemaal geen hol meer kan schelen wat andere mensen denken.
Ben jij mij?- Parkeren: mijn quasi compleet gebrek aan dieptezicht uit zich daar veel harder dan tijdens het rijden zelf, waar je continu referentiepunten hebt om afstanden in te schatten en geen precisiewerk moet verrichten.
- cadeautjes inpakken en boeken kaften. Ik weet hoe, oefen het regelmatig, maar krijg dat nooit strak
- anderen laten uitsprekenzodra ik weet wat er gezegd zal worden, vul ik aan. Da's zo mogelijk mijn slechtste eigenschap
- vriendschappen onderhouden: ik heb maar 1 echte vriend, gewoon omdat ik mijn vriendschappen altijd laar verwateren
- personen vergeten: ik onthoud belachelijk veel details van iedereen die ik ontmoet, dus het kan er helemaal niet in bij mij dat je personen kan vergeten.
- genieten van ongezonde dingen: als ik een koffiekoek eet, alcohol drink, te lang opblijf om iets leuk te doen, ... denk ik continu aan hoe ongezond het is en kan ik er niet 100% van genieten. Ik snap bv. niet hoe mensen onenighstands kunnen hebben zonder condoom 'omdat het beter voelt'. Ik heb dat 1 keer in een stomdronken bui meegemaakt omdat de condooms op waren. Zelfs in die toestand dacht ik de hele tijd 'wtf ben ik nu aan het doen, dit is niet goed', en ik heb me achteraf laten testen op SOA's (wat pas enkele weken/maanden later kon om 100% zeker te zijn, wat dus een psychologische marteling was).

Ik tank trouwens voor 20€ telkens, dus lang sta je daar niet meer aan![]()
Vallen die oordopjes zo hard op?Ik heb mijn maatoordoppen ook altijd mee en steek ze soms ook in op de gekste plekken… althans gek voor anderen.