Wat is voor jou niet vanzelfsprekend, maar voor anderen wel?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Panda
  • Startdatum Startdatum

Panda

Well-known member
Crowdfunder FE
Veel dingen in het leven worden vanzelfsprekend geacht. Ook zal naarmate je ouder wordt de vanzelfsprekendheid bij situaties toenemen.

Toch zullen er bepaalde zaken zijn die bij jou niet vanzelfsprekend zijn, maar mensen dit wel verwachten?

Heb jij bepaalde dingen nog nooit gedaan die voor anderen dagelijkse kost zijn?

Zelf heb ik geen super voorbeeld, maar ik moest aan dit thema denken toen ik langs een fitness aan het stappen was. Toen besefte ik dat ik nog nooit een fitness ben binnen geweest en ben begin de 30.

Smijt het maar in de groep.

AF92456C-03BC-4C04-B723-A14BFBD6FEA2.jpeg

Ik rij al bijna 17 jaar met een auto rond, maar weet nog altijd niet hoe ik de hendel van het tankpistool kan vastklikken. :unsure:
Gaat dat ? Nooit geweten.

Nog nooit in een carwash gereden, geen idee of auto uit moet of in bepaalde versnelling

Kan me geen voorstelling maken bij skivakantie, hoe snel je van berg gaat, ...

Hoe het voelt als je mooi kan tekenen, zie je het dan voor je of doet je hand vanzelf het juiste of ...

Nooit in een sauna, discotheek, fitness,.. geweest.
Awel, een publieke naaktsauna ... ook nog niet gedaan. Privé-sauna wel regelmatig met mijn vrouw, maar ik weet niet waarom ik in mijn blootje zou gaan rondhuppelen waar iedereen mij kan zien (en omgekeerd).

Awel, een publieke naaktsauna ... ook nog niet gedaan. Privé-sauna wel regelmatig met mijn vrouw, maar ik weet niet waarom ik in mijn blootje zou gaan rondhuppelen waar iedereen mij kan zien (en omgekeerd).
Aan de andere kant, gewone zwembaden hier dat zijn allemaal grote gedeelde douches en kleedkamers. Al ben ik niet echt een fan ben ik er nu wel al aan gewend.

Ik rij al bijna 17 jaar met een auto rond, maar weet nog altijd niet hoe ik de hendel van het tankpistool kan vastklikken. :unsure:
Knijp met uw hand de hendel dicht.
Uw brandstof loopt nu uit de spuit.
Houd deze ingeknepen.
Gebruik uw duim van het gebruikte hand om de blokkeerclip naar voren te duwen.
U kan nu het pistool loslaten.

Proficiat - u heeft nu beide handen vrij om een sigaret op te steken

/EDIT: het is moeilijk om te weten wat voor iemand anders vanzelfsprekend is als het iets is waar je zelf nooit aan denkt

Miljaar. Ik ook niet. 😅

Nog nooit in een carwash gereden, geen idee of auto uit moet of in bepaalde versnelling

Hoe het voelt als je mooi kan tekenen, zie je het dan voor je of doet je hand vanzelf het juiste of ...
Ik kan u dat tonen!

(Maar denk dat veel mensen dat gewoon niet weten)

Veel voorbeelden zijn dingen die de persoon nog niet gedaan heeft maar denk dat dat niet helemaal fair is. Iets nog niet gedaan hebben =| het komt niet vanzelf gelijk bij anderen :v

Ben zelf niet fantastisch goed in de keuken. Maar ik onderschat wss hoeveel anderen daarvoor geoefend hebben

Miljaar. Ik ook niet. 😅

1651605389949.png

Tanken en dat ijzeren clipsje naar achter duwen. Gaat wel niet altijd, sommigen tankstations laten het niet toe.

De meeste van die dingen werken niet in mijn ervaring, ge moet al de specifieke pompen weten staan.

Ik tank trouwens voor 20€ telkens, dus lang sta je daar niet meer aan :unsure:

Idem, en ik durf er ook niet teveel aan prutsen uit angst dat het niet zou af slaan en ik daar zou staan panikeren in een plas benzine aan bijna 2€/liter.

Terug
Bovenaan