Wat is uw dieet?

Avondland

Well-known member
Awel, vandaag de dag begonnen met 4 lappen dik spek in plaats van de gebruikelijke 6. In het vet heb ik dan een boterham gezwierd en met 3 lepels bruine suiker in plaats van 4. Daarna een pak dinokoeken rond een uur of 10 want ik had toch een klein hongerke maar gene paniek, normaal eet ik twee pakken dus dat zijn al wat vetjes minder. 's Middags een familiefrietje gaan steken bij de vettigen Danny achter de hoek en om mijn dieet te respecteren heb ik in plaats van een wachtpint een wachtcola zero gedronken. Daarna bij ons moemoe op bezoek geweest en drie trappisten gedronken met een half stuk toert en een toef slagroom, want dat menske kan de rest niet alleen opeten hé. 's Avonds dan drie lappen steak in ossewit gebakken en een bladje sla erbij omdat ik op dieet ben. Als dessert dan 6 cornetto's met nootjes want nootjes zijn vegan en dus gezond. Ik denk dat ik sebiet nog een pak Croky chips ga eten want zout houdt vocht vast en water vasthouden is belangrijk en chips dat zijn patatjes en patatjes zijn groentjes en groentjes zijn gezond.

Ik ben goe bezig. Ben ook al een keer meer naar de frigo gelopen dan normaal, dus de calorieën worden hier goed verbrand.

Jullie?

2 boterhammen met preparé 's middags en alles vergelijkbaar met 2 airfryer garnaalkroketten per avondeten en ik kom nog bij. . (geen ontbijt want ik drink tot 01u gin/onicc zero. en wijn.

0 gewichtsverlies.
93 kg vooor 1m73.

Terug
Bovenaan