Wat is het laatste dat jullie (uitgezonderd forumgebruiker) in je mond staken?

sèg

@Forumgebruiker ga eens in een ander hok keffen sèg
Kan uw eau cé dé hét niet aan dat ik de nu al belangrijkste thread van dit millenium verkleaut deaur mijn gékéf?

Denkt @DiffieHM nu waarlijk "verdorie, ik wil echt wel meer serieuze antwoorden in deze thread voor mijn case study"??

Zijt ge zo ene met een bepaalde idolatrie voor de boze man met het snorretje en is het daarom dat je houdt van orde en tucht en Duitse herders??? :S:S:S
 
Dan kan ik eindelijk écht praten tegen mijzelf zonder dat @DiffieHM mij stoort? :thinking:
Zie maar dat je niet op de brandstapel belandt met uw onkatholiek kapsel

giphy.gif


En ik zou het appreciëren dat je die nazi bullshit achterwege laat. Aangezien giphy er geen enkel gifje over heeft, wil het waarschijnlijk zeggen dat het een beetje erover is.
 
Zie maar dat je niet op de brandstapel belandt met uw onkatholiek kapsel

giphy.gif


En ik zou het appreciëren dat je die nazi bullshit achterwege laat. Aangezien giphy er geen enkel gifje over heeft, wil het waarschijnlijk zeggen dat het een beetje erover is.
Waar heb ik het in hemelsnaam over nazi's? :thinking:
 
Forumgebruiker, dat gij héél andere aandoeningen hebt, daar moet ge mij niet meer van overtuigen.
Maar, dat terzijde gelaten, het is een interessant artikel wat ge daar post.
Wat gij bedoelt met: 'ik moet denken aan vaginale prolaps bij alpaca's als ik hippies hoor zeggen dat alpaca's in onze habitat niet thuishoren', dat ontgaat mij dan weer helemaal maar dat heeft misschien met die aandoeningen van u te maken, waarvan ge zelf zegt dat ge eraan lijdt.
 
Ik doelde namelijk heel die tijd op Enrique Iglesias ipv mogelijke nazi's. @DiffieHM

Heeft hij een snor op deze foto?

Neen, hij was zo boos dat zijn snor eraf viel. :frown: :frown: :frown:

En die speedboat is van het Duitse merk Tügt. (Zijn hond heet Örde)
Enrique-Iglesias-with-GSD.jpg


Ik ben blij dat we dit als volwassen mannen hebben kunnen uitklaren in dit zeer belangrijk topic.
 
Forumgebruiker,blah blah blah blah dringend blah blah blahblah blahblah blahblah blahblah blahblah blahblah blah zaad blah blahblah blahblah blah nodigblah blahblah blahblah blahblah blahblah blahblah blah

tl;dr

Tijd voor een breakje denk ik Salut en de kost!
Je bedoelt Mentos, de uitvinding van die beruchte, maar lichtjes gecontesteerde Duitse pharmacoloog Dr. Victor Von Frass Mächer

 
Terug
Bovenaan