Aan @DwightSchrute voor de final call, maar lijkt me niet zo een probleem dat die bij 1970 staat?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bij mij zijn het de dubs van De Reddertjes en De Kleine Zeemeermin die zijn blijven plakken. Vooral de komische rollen zoals de Surinamische krab Sebastiaan en de Albatros die in "Kangeroeland" gegijzeld word door een een hoop medische muizen.. er is een moment dat die Albatros crash-land met een bustehouder(aka nen BH) dat mij als kleine zo hard aan het lachen kreeg.En dan de Vlaamse versie. Zo veel humor ook in die film. Één van de beste Disney Classics.
"Ik hou van verse vis..."![]()
Hier hoopte ik al op.Valerie and her Week of Wonders 2

The Deep End verdekkeHercules in New York 1
Colossus: the Forbin Project 1
Le Cercle Rouge 2
Patton 1
They Call Me Trinity 1
The Aristocats 1
Investigation of a Citizen Above Suspicion 1
Valerie and her Week of Wonders 2
Il Conformista 1
Héél nipt voor Deep End en Le Cercle Rouge. En Performance eigenlijk ook.
.Le Chantier Des Gosses 1
Jup, is die film. Scusi dan ik gebruik een andere site om stemmen te loggen en daar stond hij als jaar 1970, geen probleem als hij niet zou tellen... .@arevee lijkt me deze te zijn right?
IMDB list deze als zijnde van 1956
Als ik wiki erbij haal kwam deze effectief in 1956 uit maar toen zonder geluid. Een afgewerkte versie met geluid, ingesproken door andere acteurs dan degene die gefilmd werd dan in 1970 uitgebracht. Van mij mag hij er gerust blijven instaan maar PBR's Touch of Zen mocht van @DwightSchrute ook niet dus ik vrees dat als we hem erbij halen... ;p
Heb hem in ieder geval al toegevoegd aan de lijst.
![]()
Beyond Gaming's Big List
3602 titels...
![]()
Daar sta ik dan met mijn lijstje van +2700 films....

Maar jij hebt er ook al veel opgesomd die ik nog moet zien hoorHaha, vooral @DaFreak eigenlijk, ik beperk me hier tot logs met 4, 4.5 of 5 sterren.

maar sleur er dan nog een genre bij ofzo en het wordt al iets overzichtelijker.