Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is zoals zeggen dat Taxi Driver precies Joker is maar dan gedateerdSolaris 3
Aguirre 1
The Godfather 5
Also geen flauw idee wat jullie zo goed vinden aan The Wicker Man. Precies Midsommar maar dan gedateerd

Bwa, Taxi Driver voelt voor mij nu niet gedateerd aan, Wicker Man daarentegen, dat ding ging niet vooruit verhaal kon mij nooit boeien,...Dat is zoals zeggen dat Taxi Driver precies Joker is maar dan gedateerd![]()
Ik had zeker niet voorspeld dat die ging winnen, maar vind dat persoonlijk een meesterwerk. Een van de meest sfeervolle horrorfilms ooit imo, een heel speciaal en ongemakkelijk gevoel dat de film weet op te wekken. De reacties van het hoofdpersonages op wat hij er allemaal ziet vind ik ook erg grappig.Solaris 3
Aguirre 1
The Godfather 5
Also geen flauw idee wat jullie zo goed vinden aan The Wicker Man. Precies Midsommar maar dan gedateerd
Had jij niet 3k+ films gelogged?1972
Maar 1 titel gezien![]()
Solaris 3
Aguirre 1
The Godfather 7
Damn, dan moet je toch echt al je best doen om oudere films te mijden. Ik ben ook grotere fan van contemporary cinema maar toch nog een 15tal gezien uit 1972.
Ik mijd ze niet, ik ben er gewoon nog niet aan toegekomen. Need....more.....timeDamn, dan moet je toch echt al je best doen om oudere films te mijden. Ik ben ook grotere fan van contemporary cinema maar toch nog een 15tal gezien uit 1972.