DwightSchrute
Well-known member
Star Wars 4
Sorcerer 1
House 1
Het Grote Verhaal van Winnie de Poeh 1
A bridge too far 1
Suspiria 1
Sorcerer 1
House 1
A bridge too far 1
Suspiria 1
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HOW IN THE is Hausu niet geclassificeerd onder "Weird shit"Star Wars 4
Sorcerer 3
House 1
A bridge too far 1
Suspiria 1
Het doet een beetje pijn om Eraserhead nog niet erbij te zien maar ik verkies ook Sorcerer. Mijn enige 5 sterrenfilm van dit jaar.
4.5: Eraserhead, The American Friend, Annie Hall, The Ascent, Close Encounters of The Third Kind
4: House, Star Wars, The Duellists (vroege Ridley Scott), Opening Night, Suspiria (remake is beter fight me), Una Giornata Particolare
Weird shit: Demon Seed

. Andere genietbare tot goeie films van dat jaar voor mij: Close Encounters Of The Third Kind, Cross Of Iron, Eraserhead, The Gauntlet,The Spy Who Loved Me.

Op zich wel te begrijpen waarom je bij de ene aan de andere moet denken (John Travolta, muziek + dans) maar dit zijn echt helemaal verschillende films. Full on popcorn musical artifice vs. naturalistic delinquent youth drama. Mijn allianties liggen meer bij de street wise realism van SNF op dat gebied, but then again, ik heb nogal een hekel aan disco en hou van rock ’n roll. Bovendien vind ik het productieontwerp van Grease ook geweldig. Toch echt niet zo’n simpele keuze imo.Star Wars 5
Sorcerer 4
House 1
A bridge too far 1
Suspiria 1
Close Encounters of the Third Kind 3
Saturday Night Fever 1
Lukraak meegenomen vanop de TV.
Ik had hem niet zo goed verwacht.
Absoluut geen fan van Grease en deze is zoveel beter.
Kippenvel-moment met de dansscene van Travolta en Gorney en natuurlijk Bee Gees' More Than a Woman.
Deze film en Bee Gees maakte de disco populair(der).

Doet me eraan denken dat ik dringend eens werk moet maken van de rest van zijn filmografie. You only need to check the trailer to realize this one goes hard. Dit Fantasy Sci-Fi Adventure is een psychedelische metal as fuck trip.