ZEG HET LINT ZEG HET!
NEE LINT NEE!Valerian er fantast..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NEE LINT NEE!Valerian er fantast..
ZEG HET LINT ZEG HET!
NEE LINT NEE!
) veel interessanter.

.Ik denk dat ik LAS nog hoger inschat. Zware underappreciated gem deze film. Ik heb nooit gesnapt waarom die slechte reviews kreeg. Hij is gelukkig wel somewhat reappreciated erna. Arnie was tenminste nog een meathead die met zichzelf durfde lachen.True Lies is idd een van de beste Arnold-films.
.Agreed, wel alleen written en produced by.Taxi 1 was ook dikke fun
Die is van 1992De runners up dat jaar voor mij: Army of Darkness

Wellicht wel, met Schindler's List en JP.Ik zal wel alleen staan in mijn mening dat dit de beste film van het jaar is, of tout court een goede film?
Niets om over te schamen.Ik besef wel dat ik nu al 2 jaar op rij Arnie zet. En met T2 en Total Recall wordt dat misschien 4 op een rij (en T1 en Predator komt ook nog). Seffens moet ik nog erkennen dat Arnie mijn favo acteur is![]()
![]()
.

Holy shit that looks awesome! Moet dringend eens een Robert Lieberman deep dive doen.eentje die ik er extra wil uitlichten omdat die naar mijn gevoel crimineel ondergewaardeerd is; Fire in the Sky
Ik zal wat nuanceren! Regisseurs kunnen goed zijn in bepaalde aspecten en minder goed in andere, op basis van de paar films van hem die ik gezien heb (3/5 waren vrij slecht) kan ik toegeven dat hij visie heeft. Maar op basis van die steekproef lijkt hij niet echt goed te zijn in het uitwerken van een emotionele kern van een film. Wat ik ervan gelezen heb, is dat bij Leon bijvoorbeeld eerder de verdienste van Reno.Excuse me je, maar Luc Besson "niet getalenteerd genoeg" noemen, onder welke context ook, vind ik wel een zeer straffe uitspraak. La Grande Blue, Subway, La Derniere Combat, Fifth Element, Nikita, en ja ook Leon zijn niet gewoon wat filmkes van een mediocre regisseur hoor. Die tonen imo echt wel dat het een getalenteerde filmmaker is met een eigen stem.
We kunnen heel veel over Besson zeggen (en het meeste is terecht), maar talent heeft (had) die man wel hoor.
Zelfs in zijn (vele) drollen zitten vaak strokes of genius. Bvb, hoe slecht ik de films ook vind, het is niet te ontkennen dat Angel-A en Valerian er fantastisch uitzien, Lucy en Anna zijn cool,... enz.