Yup absoluutAls in beter dan de originele Matrix?
![]()
Now that's just crazy talk son ;p
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup absoluutAls in beter dan de originele Matrix?
![]()
Ik heb mij dat ook al afgevraagd en mijn antwoord zou zonder enige twijfel “ja” zijn. Terugkijkend vraag ik mij af waarom we zelfs 2025 gedaan hebben? Ik ben redelijk zeker dat het resultaat volledig anders zal zijn als we dat zouden doen op 1 januari 2026.Ja vraag mij ook wel af of we 2025 niet moeten herdoen op 1 januari?
Yup er komt nog zoveel aan. Pas op Sinners is een waardige contender he maar iedere film moet een kans krijgen (en PTA is pas voor eind september)Ik heb mij dat ook al afgevraagd en mijn antwoord zou zonder enige twijfel “ja” zijn. Terugkijkend vraag ik mij af waarom we zelfs 2025 gedaan hebben? Ik ben redelijk zeker dat het resultaat volledig anders zal zijn als we dat zouden doen op 1 januari 2026.
Neenee we gaan geen regels zetten op wat mag besproken worden, het enige wat ik wil zeggen is dat ik rapper een film zal opzoeken als een user 1 of 2 films naar voren schuift dan wanneer iemand 10 a 20 films oplijst want dan is de vraag, welke film vond je nu geweldig en welke gewoon goed. Maar als je meer recommendations wil zien wil ik gerust de wat minder bekende films ook oplijsten die ik goed vond.@DwightSchrute kan je de imdb big list ook aan de openingspost toevoegen?
Ik lees net dat jij liever minder suggesties zou zien? Zelf zie ik juist liever die grotere lijsten omdat er dan meer kans is dat er iets tussen zit dat ik nog niet gezien heb. Als mensen enkel hun 8+ films delen gaan dat bijna allemaal dezelfde zijn die iedereen kent. In het 6.5+ range heb je al veel meer kans dat er iets unieks en onbekends tussen zit. Zelfs op die lijst van bijna 1000 films heb ik er nog maar een 10tal kunnen toevoegen.
En als bonus meer controversiële picks om over te zeveren, want naast het aanvullen van de watchlist is dat natuurlijk de echte hoofdreden dat ik dit zo'n fantastische thread vind.
Nu mij eender hoor, kunnen misschien een compromis zoeken. Spelen met fonts zoals festival line up met headliners en side acts? Heb zelf ook een systeem dat als ik mijn lijstje aanraders deel dat ik enkel achter de films met minder dan 50k votes een imdb link plak omdat de kans groter is dat die minder gekend zijn en dan vallen ze ook meer op. De naar mijn mening echt gigantisch ondergewaardeerde parels die laag scoren op imdb maar die ik zelf een 7 of hoger geef zet ik sowieso toch in de spotlight met wat extra text en uitleg zoals nu juist met Save the Green Planet.
Waarom nietKunnen we anders vanaf nu combineren met de eindejaarslijstjes en dan bumpen we deze thread elke kerst terug naar boven voor een nieuwe ronde?
Als in beter dan de originele Matrix?
![]()

Alleszins, 2002 blijkt voor mij het allerbeste jaar ooit met meerdere 8+ en er zit volgens mij eentje bij die niet iedereen zal kennen![]()
Vandaar dat ik degene die ik opsom splits in toppers en goed. Toppers zijn mij écht bijgebleven en zijn must-sees, goed zijn het vermelden waard.Neenee we gaan geen regels zetten op wat mag besproken worden, het enige wat ik wil zeggen is dat ik rapper een film zal opzoeken als een user 1 of 2 films naar voren schuift dan wanneer iemand 10 a 20 films oplijst want dan is de vraag, welke film vond je nu geweldig en welke gewoon goed.
@kaydoh)