I ain't flippin no coin on my favorites! Koddigste moment van de hele film. En meteen ook mijn meest herbeken stuk via youtube.Et tu, @Koonut ?
Die "hick" speelt dat zo flabberghastend perfect.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I ain't flippin no coin on my favorites! Koddigste moment van de hele film. En meteen ook mijn meest herbeken stuk via youtube.Et tu, @Koonut ?
Niet echt, Zodiac ontbreekt nog steeds
.

, Little Miss Sunshine, Severance, 300, Paprika
,Happy Feet, Slither, Crank, The Fall
, The Host, The Fountain, Grandma's Boy, Bug
,A Scanner Darkly, The Girl Who Leapt Through Time, Lucky Number Slevin, Fido
en Silent Hill
reeds volledig met Stranger Than Fiction

Die staat ook al een tijdje op mijn lijstje om te bekijken maar is er nog altijd niet van gekomen. Toch eens werk van maken!
Talladega vond ik zelf nog best te pruimenIn dat zelfde jaar redeemde Ferrel overigens zijn Talladega Nights misstapreeds volledig met Stranger Than Fiction
![]()

Echt héDamn... Beyond Gaming at 0:00
![]()
@ikbenben 300 is awesome maar zijn beste hebben we al gehad met Watchmen.
Illusionist inderdaad ook zeer nice, nochtans bekende dubbel van The Prestige maar toch over het hoofd gekeken.
Onlangs nog eens herbekeken en echt hé!@ikbenben Idiocracy is zo die film waarvan ik hoopte dat die geen waarheid zou worden, maar jaar na jaar meer voor vrees![]()
Oh, geen probleem. Als ik de korte samenvatting lees is het precies wel iets voor mij.Kleine waarschuwing misschien; A-typische Ferrell, eerder dramedy dan laugh out loud funny maar wel nogal vreemd en dus mede daardoor fantastisch in my book.
)