Wat heb jij vandaag gekookt?

Nice, heeft dit gerecht ook een naam? Is ideaal om een keto meal van te maken (met noedels op basis van konjac). :) En dat zijn ook Chinese of Vietnamese champignons als ik het goed zie?
I call it... Fart in a Pan. :laugh:

Geen specifieke naam, gewoon iets met superveel ajuin in. Champignons zijn gewone bruine kastanjechampignons in kwartjes gesneden.
 
Gekookt voor vrienden: tartaar van tonijn, rosbief met ratatouille en krieltjes, aardbeien crumble met zelf gedraaid vanille ijs.
IMG_20240525_190803.jpg
 
Cote à l'os reverse sear klaargemaakt. Eerst tot 40 graden kerntemperatuur laten komen in de oven en dan op hoge temperatuur gebakken in een braadpan met tijm, rozemarijn en look. En dan wat goeie boter bij gesmolten. Nadien even laten rusten en dan met zeer veel smaak opgegeten. Botermals resultaat, mooie stukken vet ertussen dat ik met veel smaak heb opgegeten met een goed glas rode wijn.
 
Kan iemand een recept delen of aanraden voor tomatensoep? :) (Er bestaan er heel veel, op allerlei manieren bereid.)
Ik heb het nog nooit gemaakt, maar overweeg dit wel voor het familie/schoolfeest van volgend weekend (dus het moet echt goed zijn, want het is voor gasten).
 
Terug
Bovenaan