Wat heb jij gedroomd vannacht?

ugar

Well-known member
Zelf herinner ik zeer weinig van mijn dromen. Het voorbije jaar maar twee dromen waarvan ik me iets herinner.
Deze week een heel absurde droom gehad.
Ik reed met mijn auto rond in Kroatië op zoek naar een station om een trein richting Zagreb te nemen, om naar huis te rijden, met mijn speedpedelec op de trekhaak. Maar station na station was er geen parkeerplaats (omdat er overal werken waren). Ik kwam steeds dichter bij Zagreb en toen bedacht ik me, dat ik de speed-pedelec naar het station van Zagreb kon rijden, maar dat lukte ook niet voor één of andere reden. En toen ik half wakker werd, bedacht ik me dat ik ook gewoon met de wagen naar huis kon rijden, want dat wanneer ik de wagen zou parkeren en met de trein naar huis zou rijden, mijn auto nog in Kroatië zou staan .

Een lullige droom eigenlijk, nu wil ik er interessantere lezen

Deze nacht gedroomd dat we allemaal opgeroepen werden door het leger. We moesten ons aanbieden voor een gesprek en dan kregen we een taak die het best bij ons past.

Mijn vrouw is godsdienstleerkracht voor de miliciens geworden en ik met mijn it achtergrond (die ik meermaals heb aangekaart tijdens het gesprek) mocht elke dag 8u munitiekisten vullen :laugh:

Wtf

Ik was te voet onderweg in Londen en moest naar het station. Maar toen wandelde ik een restaurant van Gordon Ramsey voorbij om goeiendag te zeggen.

Plots moest ik dan koken voor Gordon en hij was zo onder de indruk dat hij voor mij en mijne maat die erbij was een 3 gangen menu begon te koken.

En ik was heel de tijd aan het stressen om mijn trein nog te halen.

😬

Vannacht en vaak deze zelfde droom: mijn ouderlijk huis is vol, maar echt vol met allerhande slangen. Ik vraag aan mijn ouders om te helpen maar ze willen niet.

Ik heb gedroomd dat ik kort haar had, een mannenkapsel.🥴
En dat ik beige yeezy slides aanhad en daarmee het perlement ging om daar ruzie te maken met de ministers ivm de stijgende energieprijzen enzo.

Gisteren heel vreemd gedroomd, ik zat zogezegd samen met @Lint en @Mulan. Weet niet goed meer in welke situatie, maar ik weet wel dat jullie beiden echt een duidelijk gezicht hadden, hoewel ik jullie uiteraard nooit heb ontmoet. Ook geen idee waarom net jullie in mijn droom zaten. Eerste keer dat ik bij mijn weten over BG of 9lives heb gedroomd.

Weird as F.... :eek:

Gisteren heel vreemd gedroomd, ik zat zogezegd samen met @Lint en @Mulan. Weet niet goed meer in welke situatie, maar ik weet wel dat jullie beiden echt een duidelijk gezicht hadden, hoewel ik jullie uiteraard nooit heb ontmoet. Ook geen idee waarom net jullie in mijn droom zaten. Eerste keer dat ik bij mijn weten over BG of 9lives heb gedroomd.

Weird as F.... :eek:
Hopelijk waren we amusant ipv irritant? 😬

Hopelijk waren we amusant ipv irritant? 😬
Ik twijfel of het erotisch dan wel komisch was... :unsure:

Nee serieus, ik weet niet goed meer wat de situatie was, ik meen mij wel te herinneren dat we aan een computerscherm zaten, maar wat we daar net deden weet ik echt niet meer. Maar het feit dat jullie het waren én jullie een duidelijk gezicht hadden weet ik wel nog helder.

baby-run-omg.gif

Terug
Bovenaan