wixey
Member
Ik had nog een luchtontvochtiger (Delonghi Dex16 van 5j oud) die ik in de winter op m'n apartement vroeger gebruikte.
Ik heb die sinds gisteren in de living gezet, en dat brengt de vochtigheid toch van een ~72% naar 57% bij 22.5-23graden.
Haalde hier een drietal liter water uit de lucht in een ~10 uur.
Uiteraard geeft dat ding wel warmte af, maar de koeling overtreft het wel.
Ik heb die sinds gisteren in de living gezet, en dat brengt de vochtigheid toch van een ~72% naar 57% bij 22.5-23graden.
Haalde hier een drietal liter water uit de lucht in een ~10 uur.
Uiteraard geeft dat ding wel warmte af, maar de koeling overtreft het wel.