Wagen verkopen, in combinatie met zoekertje op 2de hands.be?

GETHEZ

Well-known member
Mijne cozze heeft een zoekertje lopen op tweedehands.be, van een wagen met reeds biedingen erop.

Mag dit eigenlijk icm een topic op buy and sell?

Kan iemand het een beetje kaderen wat wel en niet kan? Moet je met een min prijs werken, en hoe gaat dat als er via beide kanalen wordt geboden?

Alle feedback is welkom, ik heb voor wagens niet specifiek iets gevonden qua do 's en don'ts

Wat mij vooral moeilijk lijkt is het bestaan van deze thread en tegelijk een site zoals 2de hands met biedingen daar ook.

Heeft iemand, buiten de verkoop van een wagen dan, daar ervaring mee, en zitten daar valkuilen in?

Graag enige reactie ik wacht al even om de annonce te kunnen zetten.?

Ik zet ze regelmatig ook op beide en update de thread hier als ik biedingen binnenkrijg via 2dehands. Een wagen gaat sneller via 2dehands verkocht geraken dan hier.

Gewoon ff de rules lezen anders?

Gewoon ff de rules lezen anders?
Had ik uiteraard al gedaan op voorhand. Maar theoretisch gezien zijn de gevolgen van een bieding op een wagen potentieel wel groter dan een dvd tje die je te koop zet (al is er nog niet veel animo geweest in mijn eigenlijke verkooptopic, dat al online staat). En omdat er weinig, tot zelf geen precedenten zijn mbt verkopen van wagens hier op BG wou ik toch eens toetsen, dat het toegelaten is wist ik dus al, maar ging me eerder over dat het object op meerdere sites aangeboden staat.

Ondertussen mag deze vraag/reactie dus zelfs gesloten worden hoor...

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan