Waarde pc games

Ricky

Member
Hello allemaal
Sinds mijn verhuis ben ik tot de conclusie gekomen dat we te veel spullen hebben. Ik ben daarom een aantal zaken aan het wegdoen.
Nu stoot ik op mijn pc games waar men vroeger nog discs bij het doosje deden.
OOk het feit dat menig desktop en laptop geen dvd/br reader meer heeft, vroeg ik me af of dit soort spullen nog marktwaarde heeft?
Momenteel heb ik collectors editions online staan waar ik enigszins wel reactie op krijg.
Ik vraag mij af of de losse games, dus de standard editions met uitzondering van soms een steelbook, nog marktwaarde bevat..puur voor de verzamelaars dan....
Any help?

Thnx

Ik vrees er een beetje voor.
Veel oude games koop je op Steam voor een euro of 2...
Je kunt eens proberen, maar rijk ga je er niet van worden.

DVD case PC games raap ik op de rommelmarktjes en kringloopwinkels op voor +- 1euro stuk. Ik vind het nog leuk om zo'n collectie oude pc games uit te bouwen. En ja idd, alles valt te downloaden, zelfs free en optimised voor windows 10/11 als je weet waar te zoeken, maar dat voedt mijn collector beestje niet helaas. Als ze uit de windows xp periode zijn, zijn ze meestal niet steam activated en kan je ze nog spelen op een oude pc. Indien ze wel steam activated zijn, dan heb je eigenlijk onderleggertjes liggen, niet meer dan dat :)

Moest ge een lijstje willen publiceren, ga uw gang.
Ik heb onlangs uit nostalgie een XP pc'ke gebouwd om mijn oude games vlot te kunnen spelen.
En heb misschien wel interesse in een aantal games.

Laatst bewerkt:
Zo'n spellen hebben geen waarde. Inderdaad 1 EUR/stuk voor de echte weinige verzamelaars die er zijn. Uitzonderingen zijn natuurlijk CE's en de echte oude big boxed games.

Terug
Bovenaan