Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet van waar je bent, maar wij zijn ons licht gaan opsteken bij Doenya. Die zitten in Herentals industrie en hadden daar verschillende modellen opgesteld staan. Heel vriendelijk en goed geholpen.Wij zijn aan het kijken voor een speeltuin in onze tuin. Dus schommel en glijbaan. Hebben jullie tips of aanraders qua merk of materiaal prijs/kwaliteit?
2de hands? We hebben er zo eentje voor 150 EUR op de kop kunnen tikken. Zelf wel moeten afbreken, maar dat ging voor iemand met 2 linker handen nog redelijk vlot.Wij zijn aan het kijken voor een speeltuin in onze tuin. Dus schommel en glijbaan. Hebben jullie tips of aanraders qua merk of materiaal prijs/kwaliteit?
Blijven die gaten en verbindingsstukken allemaal nog in goede staat als je ze uit elkaar haalt? Of moet je daar heel voorzichtig mee zijn?2de hands? We hebben er zo eentje voor 150 EUR op de kop kunnen tikken. Zelf wel moeten afbreken, maar dat ging voor iemand met 2 linker handen nog redelijk vlot.
Bij mij was alles nog in goede staat. We hadden wel het geluk over een grote camionette te beschikken, waardoor we bepaalde stukken niet uit elkaar moesten halen en in zijn geheel konden meepakken.Blijven die gaten en verbindingsstukken allemaal nog in goede staat als je ze uit elkaar haalt? Of moet je daar heel voorzichtig mee zijn?
Wij hebben de onze van https://kidsplay.be/ . Zeer tevreden over de kwaliteit en service. Is een bedrijf uit Hasselt. Werken volgens mij nu ook samen met Dreamland.Wij zijn aan het kijken voor een speeltuin in onze tuin. Dus schommel en glijbaan. Hebben jullie tips of aanraders qua merk of materiaal prijs/kwaliteit?
Ook bij Doenya gaan shoppen. Dat ding staat er nu 3 jaar en buiten wat verkleuring ziet dat er nog goed uit.Ik weet niet van waar je bent, maar wij zijn ons licht gaan opsteken bij Doenya. Die zitten in Herentals industrie en hadden daar verschillende modellen opgesteld staan. Heel vriendelijk en goed geholpen.
Uiteindelijk een toestel van Blue Rabbit gekozen. Zeer tevreden van de kwaliteit.
We wonen totaal niet in de buurt, maar ze leveren precies ook wel. Eens checkenIk weet niet van waar je bent, maar wij zijn ons licht gaan opsteken bij Doenya. Die zitten in Herentals industrie en hadden daar verschillende modellen opgesteld staan. Heel vriendelijk en goed geholpen.
Uiteindelijk een toestel van Blue Rabbit gekozen. Zeer tevreden van de kwaliteit.

We wonen totaal niet in de buurt, maar ze leveren precies ook wel. Eens checken![]()
Foto's van ons speeltuig staan in deze post van Coolguy.Dit weekend gepuft en gezweet om het speeltuig van de dochter in elkaar te zetten.
Beloond geworden met een grote glimlach en veel plezier.
Deze morgen, een werkdag, gestraft geworden doordat ze direct naar haar glijbaan liep in plaats van in de auto te gaan zitten.
![]()
![]()
![]()
Hopelijk nog vele jaren plezier aan.

Zit dat los op je gras, of heb je daar iets onder gezet zodat dat niet weg/scheefzakt?
Hier nu 9 en 6 jaar, de jongste speelt daar nog heel veel mee, de oudste heel af en toe. Hangt natuurlijk van kind tot kind af, oudste heeft nooit echt veel geschommeld, de jongste net heel veel.Voor mensen met al wat oudere kinderen, maar hoelang spelen ze daar eigenlijk mee? Hier gaan we na de verhuis ook wel kijken voor zo'n schommel/glijbaan/boomhutachtige opstelling, maar ik vind het moeilijk in te schatten hoe lang ze dat gebruiken.
Los daarvan, Dierkens zoals @Tha_nOn zegt is een aanrader, hier in de streek is iedereen er toch heel content van.