Waar heb je al gewoond (officieel/kot)

1990 - Evergem/Doornzele bij mijn ouders
2012 - Leuven/Heverlee bij mijn toenmalige vriend
2017 - Gent alleen gaan wonen
2020 - Zelzate, nog steeds alleen

1982 - Roeselare bij Ouders
2004 - Izegem met mijn toekomstige vrouw
2008 - Roeselare met mijn vrouw

niet zoveel omzwervingen dus

1975 Turnhout (Geboren en meteen afgestaan ter adoptie.
Ik ben eigenlijk afkomstig van Puurs)
1975 Heist Op Den Berg bij de (adoptie)ouders
2004 Heist Op Den Berg met vrouwlief
2015 Itegem met vrouwlief

Dus ja eigenlijk ook niet op zoveel verschillende locaties gewoond ..

Laatst bewerkt:
Bertem is zeker een goede gemeente. Zelf mijn jeugd doorgebracht (grauwe steenberg) en mis het daar nog steeds.
Ouderlijk huis is spijtig genoeg verkocht met de scheiding.

Ik vind het hier dik oké, qua locatie ook magnifiek aangezien ik in Brussel werk (en in Okselaar en daarna Peer woonde), wat dubbel tot drie keer zo veri s.

Alleen jammer dat het hier gigantisch duur is natuurlijk om iets te kopen, en dat alles al in optie is vooraleler ge het zelfs nog maar bezocht hebt ^^

Ik vind het hier dik oké, qua locatie ook magnifiek aangezien ik in Brussel werk (en in Okselaar en daarna Peer woonde), wat dubbel tot drie keer zo veri s.

Alleen jammer dat het hier gigantisch duur is natuurlijk om iets te kopen, en dat alles al in optie is vooraleler ge het zelfs nog maar bezocht hebt ^^
Ja, zeer goede verbinding met Brussel en Leuven. Zoals je aanhaalt is de enige reden dat ik daar niet meer woon, de prijzen jammer genoeg.
In 1989 waren de prijzen daar nog zeer schappelijk. All-in tussen 3.600.000 Bfr en 4.000.000 Bfr. Weet het niet meer exact, was toen zelf maar 10j.

1988 - Wolvertem / Meise
2001 - Merchtem
2008 - Opwijk; ouders gescheiden
2015 - Opwijk; zelfde appartement huren met vriendin

Tot dusver telkens een gemeente verder van Brussel gaan wonen :thinking:

202x - Londerzeel; bouwgrond gekocht in 2020, moeten nog beginnen bouwen

88 - 90: Schoonaarde (ouderlijk huis)
90 - 97: Oudegem (ouderlijk huis)
97 - 06: Schoonaarde/Oudegem (ouders gescheiden)
07 - 13: Oudegem (vader)
13 - 15: Dendermonde (samenwonen met vriendin)
16 - 17: Oudegem (vader)
17 - 19: Dendermonde (co-housing)
19 - 21: Gent (solo)
21 - ... : De Pinte & Dendermonde (samenwonen + eigendom)

Best veel verhuisd nu ik het zo zie, maar altijd op het grondgebied van Dendermonde gebleven. Ik wou wel minimum 1 jaar van mijn leven in Gent gewoond hebben, vooraleer ik mij zou settelen. Ondertussen zijn dat er al 2 geworden met een 3e erbij. Mijn vriendin heeft een huis in de Pinte en ik ben zelf aan het kijken voor nog iets kleins bij te kopen in de buurt van Dendermonde.

89 - Denderleeuw (ouderlijk huis)
91 - Denderleeuw (ouderlijk huis)
07 - Leuven (peda)
08 - Leuven (kot)
13 - Brugge (samenwonen, huurappartement)
16 - Brugge (eigen woning)
21 - Op zoek naar iets ruimers in Brugge

Gestudeerd in Leuven en Antwerpen, gewerkt in Brussel en Gent. En wel al eens naar Bokrijk geweest.

Laatst bewerkt:
Opgeroeid in Kontich Kazerne, in 2002 huis gekocht in Lier en sinds 2018 huis verkocht en appartement gekocht in Hemiksem.
En als ik het internaat moet meetellen: ergens in 1992 een jaar in Duffel en in 1996/97 2 jaar in Vremde. :censored:

1986 toen ons ma gekalfd had in Duitsland daar denk 2 jaar gewoond
1988 instelling in Genk, bethanie
1990 instelling in Alken , Mariahuis
1993 Tessenderlo
2012 Genedijk Ham
2012 - Heden Westerlo

Jaren '80: Sint-Amands (waar vader van afkomstig was), 200m van het station
Jaren '90-2015: Kalmthout, 400m van het station
2015-heden: Heverlee, 600m van het station.

Ik heb zo'n vermoeden dat de volgende woonplaats waarschijnlijk ook gezegend zal zijn met een station, op zo'n kleine kilometer afstand.

1993: Stabroek
1994: Bodegraven (Nederland, dichterbij familie moeder)
1996: Stabroek (Toch terug dichterbij werk en familie vader)
2012: Kortrijk (1 jaar op kot)
Heden: Aan het kijken in regio Antwerpen voor een eigen plaats
Update: sinds afgelopen zaterdag verhuisd naar Borgerhout. Leuk startersappartement aan het huren met de vriendin, toevallig via via op mijn weg gekomen. Mooie prijs, ruim genoeg voor ons, leuk terras voor in de zomer, goede huisbaas, nog een grote gemeenschappelijke werkplaats/bar op het gelijkvloers en in de omgeving van waar we zochten.

Terug
Bovenaan