Tonerider
Well-known member
Allemaal de schuld van het nieuwe logo van BG en de bijhorende memes.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allemaal de schuld van het nieuwe logo van BG en de bijhorende memes.
BG - Bear GamesAllemaal de schuld van het nieuwe logo van BG en de bijhorende memes.
![]()

Megafestatie in Flanders Expo, Het Land Van Hoogland, Rondvlammen op een opgedreven Camino zonder helm.

Land van Hoogland! 
OMG, zoveel nachtelijke uurtjes versleten op Kanaal2Land van Hoogland!
![]()
Én kanaal2 teletext chatOMG, zoveel nachtelijke uurtjes versleten op Kanaal2

Die intro, de dag erna met kleine oogjes op de schoolbanken zitten, nog naar een meeting geweest, verschillende faxen (ja, faxen!) die de uitzending hebben gehaald onder verschillende namen, ook 2x binnengeraakt met het bellen en de uitzending gehaald, mooie tijdenLand van Hoogland!
![]()
Bij mij Hanne Troonbeeckx en op de tweede plaats Hanne Troonbeeckx vriend![]()

Zijde weer gin tonics aant drinken?Die volgt die van mij op instagram en "kent" die wat, ik probeer al een jaar voor een trio mja door corona gaat da weer ni he![]()
Zijde weer gin tonics aant drinken?

Met hare strap-on droog in uwe kakkerDie volgt die van mij op instagram en "kent" die wat, ik probeer al een jaar voor een trio mja door corona gaat da weer ni he![]()

Ge moet alles es proberen heMet hare strap-on droog in uwe kakker![]()

En dan in de zomer omroepsters in de badpakkenspecial van P-Magazine, good times.
En dan in de zomer omroepsters in de badpakkenspecial van P-Magazine, good times.