Général Zantas
Well-known member
Was ook 1998 en in het 1e middelbaar. Hij was de enige op school.
Boeregat dan wrs? Ik liep school in het wereldse Antwerpen. SM9 FTW!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ook 1998 en in het 1e middelbaar. Hij was de enige op school.
Gent. 9000 FTW!Boeregat dan wrs? Ik liep school in het wereldse Antwerpen. SM9 FTW!
En nu we toch bezig zijn met tv reeksen met honden, wie ken er Rin Tin Tin en Lassie, en dan zijn er nog een hele hoop andere dieren waarmee tv series gemaakt zijn, zoals kangoeroes (skippy), dolfijn (flipper) en een schele leeuw (Clarence, the Cross-Eyed Lion in Daktari).
de eerste clip is een stukje uit de film Clarence, the Cross-Eyed Lion, is zeker de moeite om eens te bekijken.

Damiaan Actie, 11.11.11, Amnesty International, etc.De obligate jaarlijkse sponsortocht voor het goede doel in het middelbaar.![]()
Ja, gaan meelopen met gans de klas op de witte mars in brussel herinner ik mij ook nog.Wij hebben in 't zesde leerjaar een zitstaking gehouden op de speelplaats tegen het spaghetti-arrest. Ze deden dat toen op sommige middelbare scholen.
Vrij zeker dat niemand wist waarover het ging maar hey, als we op ons gat zaten, moesten we niet naar de les!
Ik denk dat het tien minuten geduurd heeft of zo, haha.
Haha hier was dat tegen de inval van Irak door de VS denk ik (na Afghanistan, nasleep van 11/9). Was exact hetzelfde, zo een paar "maatschappelijk bewuste" pubers, die ook maar wat slogans napraatten, en heel de speelplaats die een kans rook om niet naar de les te gaan.Wij hebben in 't zesde leerjaar een zitstaking gehouden op de speelplaats tegen het spaghetti-arrest. Ze deden dat toen op sommige middelbare scholen.
Vrij zeker dat niemand wist waarover het ging maar hey, als we op ons gat zaten, moesten we niet naar de les!
Ik denk dat het tien minuten geduurd heeft of zo, haha.
Die combinatie van teensokken en sandalen. Nog nooit gezien, maar dan heb je het toch volledig opgegeven als man/vrouw.Teensokken.
Compleet oncomfortabel, koud in de winter, en niemand ziet ze tenzij je sandalen draagt. Maar wat voelde ik me cool.
En dan had je mijn matching gestreepte beenwarmers nog niet gezien.Die combinatie van teensokken en sandalen. Nog nooit gezien, maar dan heb je het toch volledig opgegeven als man/vrouw.

En dan had je mijn matching gestreepte beenwarmers nog niet gezien.![]()
Ik vond dat geen goed programma, maar met deze heb ik mij ziek gelachenFoute vrienden dan.
Ziek mee gelachen
:Nog een weekje en er gaat hier nog gepost worden dat men nostalgisch is over 9 lives.Foute vrienden dan.
Ziek mee gelachen
Nog een weekje en er gaat hier nog gepost worden dat men nostalgisch is over 9 lives.