Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het WK98, lijkt alsof het gisteren was. Ik was 10 jaar en was toen in Frankrijk. Europa was sowieso beter in de jaren 90. We hadden toen nog niet al die migratiegolven gehad. Sindsdien is het alleen maar bergaf gegaan.
Met het aankomende WK enz. deze nog eens bovengehaald. De enige die ik ooit heb verzameld. Wat een prachtige tijd toch. Op de speelplaats volop ruilen. En als je er minder als X aantal nog niet had, kon je een formulier invullen waar op je de ontbrekende stickers kon aanduiden en die werden dan door Panini naar u gezonden. Zo blij dat ik was toen die envelop in de brievenbus zat .
Heb ik ook zot verzameld. Eén zakje van vijf stickers voor 10 frank. En dan gratis twee stickers bij producten van Danone als ik me niet vergis. Ontelbare potjes petit gervais verslonden die periode.
Iemand die weet of je ook de stickeralbums van de Belgische competitie ergens kan raadplegen? Heb die ook een paar jaar verzameld.
Oh, en dat stickerboek van The Simpsons in 1999 of 2000. Daar zaten zelfs geurstickers bij.
Heb ik ook zot verzameld. Eén zakje van vijf stickers voor 10 frank. En dan gratis twee stickers bij producten van Danone als ik me niet vergis. Ontelbare potjes petit gervais verslonden die periode.
Iemand die weet of je ook de stickeralbums van de Belgische competitie ergens kan raadplegen? Heb die ook een paar jaar verzameld.
Oh, en dat stickerboek van The Simpsons in 1999 of 2000. Daar zaten zelfs geurstickers bij.
was het in Fort Boyard of in Ter Land Ter Zee en in de lucht,
dat ze moesten door DEUREN lopen, met hun kop vooruit (met helm? weet ik nie meer)
en er waren telkens 3 deuren naast elkaar, en 1 ervan was van zacht materiaal, en die brak. maar dan zat dan een net achter ofzo?
was het in Fort Boyard of in Ter Land Ter Zee en in de lucht,
dat ze moesten door DEUREN lopen, met hun kop vooruit (met helm? weet ik nie meer)
en er waren telkens 3 deuren naast elkaar, en 1 ervan was van zacht materiaal, en die brak. maar dan zat dan een net achter ofzo?