Waar ben jij nostalgisch naar?

Dit waren om één of andere reden de “dure” te hebben knikkers bij ons in de lagere school 25 jaar geleden.
toverstof-35mm.jpg
Wij noemde dat pink panthers en die waren indeed de shit, want zeldzaam enzo 🤓

Echt lachen dees.
blijven kijken tot dat ze in het Europees parlement zijn ( wat een hoop stijve boeren daar)

en dan deze 🤣

Schalkse ruiters:

Laatst bewerkt:
Nog voor wij een pc hadden, bij mijn neefjes ergens in de jaren '80 gamen op de Sega 8 bit. Ergens 1989 speelde ik GOLDEN AXE ... ik was 10 jaar toen.

Samen met Alles Kan Beter voor mij het beste wat ooit gemaakt is.
Vooral die Dolenthousiaste mensen show (waarvan je jammer genoeg niets meer terug vindt op youtube) deed mij telkens tot tranen toe lachen.

Naar Chamonix???!!!

Echt zo vaak snachts met tranen om zitten lachen. Zo zonde dat dat niet terug te vinden is.

Naar Chamonix???!!!

Echt zo vaak snachts met tranen om zitten lachen. Zo zonde dat dat niet terug te vinden is.
Heb eens bij Canvas gesmeekt Alles Kan Beter op dvd uit te geven maar helaas :(

En toen ze het lichaam van Jean Luc Dehaene bestuurden en de Shoplijn met Guy Mortier.

Naar Chamonix???!!!

Heb eens bij Canvas gesmeekt Alles Kan Beter op dvd uit te geven maar helaas :(

En toen ze het lichaam van Jean Luc Dehaene bestuurden en de Shoplijn met Guy Mortier.
Precies ergens opgepikt dat dit op Streamz zou staan. Maar heb zelf geen abo, dus kan het niet checken :/

Voor de duidelijkheid in het filmpje dat ik gelinkt heb zit Chamonix (aka dolenthousiaste mensenshow)

Ah, popie jopie!
Dinsdag was het markt in mijn toemalig dorp, en op weg naar school, moest ik sowieso voorbij het hamburgerkraam en het kraampje met platen en kassettes.
Ik kocht regelmatig singels aan dat kraampje, en toen Popie Jopie uitkwam, kocht ik dat singeltje samen met nog drie andere plaatjes.
Op de speelplaats liet ik mijn aankopen zien aan een klasgenoot, juist op de moment dat de studiemeester passeerde, hij vroeg of hij de platen eens mocht bekijken, de drie andere platen kreeg ik terug, maar popie Jopie kreeg ik niet terug, wegens ongeschikt en schandalig op een katolieke school. Mijn ouders zijn daarvoor bij de directeur moeten gaan, en elke keer dat mijn ouders iets zijden stak den directeur dat plaatje omhoog, als om te tonen hoe godlasterlijk dit plaatje wel was. Ik heb dat plaatje nooit teruggekregen, maar ik heb, om eerlijk te zijn, dat plaatje ook nooit gemist. Die drie andere platen heb ik nog altijd, dat was the cure met in between days, the stranglers met no mercy en simple minds met don't you.

Die afleveringen van Pisa waren ook altijd de moeite, zeker voor een jonge ket. ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan