Foert
Member
Wallonie
iTrader:
97% (107/110)
- Nieuw/tweedehands
- Tweedehands
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Ja
- Ook elders te koop aangeboden
- Ja
- Verzending/afhaal
- Afhaling
- Afhaallocatie
- Marche-en-Famenne (of overeen te komen)
Met veel spijt moet ik deze wagen verkopen.
wagen met 5 plaatsen. grijze buitenkleur, witte lederen zetels.
kilometerstand 165990. Altijd op tijd onderhoud gekregen, distributieriem en warmtepomp vervangen in januari. Intercooler en starter werden deze maand vervangen. Remmen zijn ook dit jaar vervangen.
onderhoudsboekje en onderhoudsfacturen en facturen van reparaties ook voorhanden.
Staat op 20" velgen, op winterbanden.
Is in zo goed als perfecte staat. Heeft een kleine kras linksachteraan.
Heeft een zeer volledige uitrusting, inclusief de Bowers&Wilkins surround audio. Alle veiligheidssnufjes die je je maar kunt voorstellen.
vraagprijs: bespreekbaar, maar ik aanvaard vanaf 25000 euro
Meer info in het zoekertje op autoscout:
https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/-73fd7979-6186-4c0d-aa6e-3370b2ca562c
staat ook op 2dehands:
wordt verkocht vanuit de vennootschap op factuur. Werd aangekocht zonder btw, maar ik kan op 35% van de waarde btw rekenen, zo is er iets te recupereren.
wagen met 5 plaatsen. grijze buitenkleur, witte lederen zetels.
kilometerstand 165990. Altijd op tijd onderhoud gekregen, distributieriem en warmtepomp vervangen in januari. Intercooler en starter werden deze maand vervangen. Remmen zijn ook dit jaar vervangen.
onderhoudsboekje en onderhoudsfacturen en facturen van reparaties ook voorhanden.
Staat op 20" velgen, op winterbanden.
Is in zo goed als perfecte staat. Heeft een kleine kras linksachteraan.
Heeft een zeer volledige uitrusting, inclusief de Bowers&Wilkins surround audio. Alle veiligheidssnufjes die je je maar kunt voorstellen.
vraagprijs: bespreekbaar, maar ik aanvaard vanaf 25000 euro
Meer info in het zoekertje op autoscout:
https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/-73fd7979-6186-4c0d-aa6e-3370b2ca562c
staat ook op 2dehands:
wordt verkocht vanuit de vennootschap op factuur. Werd aangekocht zonder btw, maar ik kan op 35% van de waarde btw rekenen, zo is er iets te recupereren.
Bijlagen
Laatst bewerkt: