Volledige Set-ups - ITX build i7 8700K + ASUS ROG GTX 1050TI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
14/09/2022 14:48

vhyg0t

New member
iTrader: 0% (0/0)
Algemene informatie/specificaties
.
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Kleine ITX build nice case die in uw rugzak past (fotos: ), geen beschadiging, mag weg moet absoluut niet: ik zou kosten moeten maken met mijn bedrijf dus kan deze eigenlijk zelf nog upgraden maar ik zou liever iemand er een plezier mee doen voor een goeie prijs én dan zelf een nieuwe kopen, die meeneem sorry not sorry geen idee wat dit zelfs nog waard kan zijn dus zwaar overschat vermoed ik, spreekt voor zich dat ge alles hieronder (echt alles ni ik wil dit of dat) ook ni voor 100euro kunt komen ophalen dus wees realistisch en dan doe ik hetzelfde ;-)

CPU: Intel Core I7-8700K (delidded + copper base ipv de originele -> tool voor delidden en de krytonaut of hoe het noemt mag je ook hebben)
CPU Cooler: Cryorig C7 momenteel, nieuwe Noctua NH-L9i (2 maanden oufd) komt erbij
RAM: 16GB Corsair geen idee welke precies soz
SSD m.2: Corsair FORCEMP500 240GB
MOBO: Z390M-ITX/ac
GPU: ASUS ROG STRIX 1050TI 4GB (suckt ja, ik heb mijn deftige GPU cadeau gedaan aan men neefje ^,^)
PSU: Corsair SFF 600W denk ik
Monitor: BenQ XL2411Z (voet beschikbaar) + 2* BenQ GW2480B (sorry, voeten vuilbak in)
Monitorarm: Neomounts by Newstar FPMA-D550D3BLACK Monitorarm Zwart (2 maanden oud)

Admins soz als er iets tegen de regels is, wil er hier geen zeverboel van maken, eerder iemand dat het kan gebruiken content maken dus voilà.

Cheeeeers happy bidding!

PS: Logitech keyboard+muis+muismat horen er niet bij ;-) enkel die SteelSeries. Die stekkerblok moogde dan weer wel hebben als ge wilt

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan