Vlaamse stand-up comedy

Vrijdag naar de try-out geweest van Han solo zijne nieuwe show: psycho.

Was goed. Probeert een beetje meer de alledaagse zaken op een humoristische manier voor te stellen.
Stijn Verdegem was andermaal zijn voorprogramma: blijf diene gast toch ook goed vinden.

Dan was er nog een voorprogramma met Peter Schotte, een huisarts die standup comedy doet als hobby/bijverdienste.

Hij zou het beter houden bij zijn huisartsenpraktijk. Is nu de 2de maal dat ik kort een stukje van hem zie en blijft slecht. Het zit er gewoon niet in. Presence en zijn manier om "lollen" te vertellen.

Vrijdag naar de try-out geweest van Han solo zijne nieuwe show: psycho.

Was goed. Probeert een beetje meer de alledaagse zaken op een humoristische manier voor te stellen.
Stijn Verdegem was andermaal zijn voorprogramma: blijf diene gast toch ook goed vinden.

Dan was er nog een voorprogramma met Peter Schotte, een huisarts die standup comedy doet als hobby/bijverdienste.

Hij zou het beter houden bij zijn huisartsenpraktijk. Is nu de 2de maal dat ik kort een stukje van hem zie en blijft slecht. Het zit er gewoon niet in. Presence en zijn manier om "lollen" te vertellen.
De nieuwe show van Han Solo staat ook op het verlanglijstje. Zou Stijn Verdegem z'n vast voorprogramma blijven?

En wat die Peter betreft, tja. Ik snap het ook niet, zo voorspelbaar. En toch mag die op events als Nerdland z'n ding doen.

Gisteren ook naar Michael Van Peel gaan zien. Begon wat traag maar daarna zeer goed!

Show duurde ook bijna 2 uur.

Daarnet tickets gekocht voor Jeroen Leenders zijn nieuwe show "Heiden" in 2027. Weer iets om naar uit te kijken!

Ik ben altijd verbaasd hoe jullie deze informatie te weten komen, zelfs op zijn website staat nog niets over "heiden"

Misschien via een nieuwsbrief?
Dat degene die daarop ingeschreven zijn eerst de kans krijgen om tickets te kopen vooraleer het op de website komt.

Zijn laatste show is gewoon spot-on en razend actueel (misschien wel geschreven voor de typische millenial van 40-45 jaar, dat geef ik wel toe)
Recent gaan kijken in Gent en ik vond hem bij momenten te hard zagen als een oude vent, zeker in het begin van de show. Misschien ben ik te "woke" om bepaalde uitspraken nog echt grappig of ok te vinden. Hij mag zeggen wat hij wil voor alle duidelijkheid, ik identificeer me er gewoon moeilijker mee.

Ik vind hem met gemak het sterkst als hij de (internationale) politiek en de actualiteit op de korrel neemt. Maar om een halfuur te neuten op AI was misschien ook teveel van het goede. :unsure:

Terug
Bovenaan