Verwijderde post inkijken

Avi

Well-known member
Crowdfunder FE
Kwam recent boven in een kort gesprek tussen mezelf en een mod over een (terecht) verwijderde post.
Namelijk het probleem dat de gebruiker niet kan inkijken welke post verwijderd werd. Dan moet die lopen messagen met vraag naar uitleg.

Ik kreeg van de desbetreffende mod wel de tekst terug waar het over ging dus jullie hebben blijkbaar intern wel toegang daartoe. Maar volgens hem zijn er ook technische limitaties. In ieder geval, het zou goed zijn als de gebruiker gemakkelijk aan die gegevens kan. Dan weet hij ook beter wat er nu precies niet kon en kan hij daar op letten.
 
Wanneer users content reporten wordt er een kopie van de originele content + de feedback opgeslaan zodat de betrokken (super)moderatoren dat kunnen inzien.

Hoewel het een goed idee lijkt om dat te delen (dan zien veel mensen es dat het niet de moderatoren zijn die een persoonlijke vete verrekenen met warnpunten, maar andere users die posts reporten), brengt foefelen met die rechten teveel risico op onbedoelde informatielekken met zich mee.

Dit is een discussie die intern zelfs al meerdere keren werd gevoerd. Voorlopig hebben we nog geen perfecte oplossing gevonden hiervoor.
 
Wanneer users content reporten wordt er een kopie van de originele content + de feedback opgeslaan zodat de betrokken (super)moderatoren dat kunnen inzien.

Hoewel het een goed idee lijkt om dat te delen (dan zien veel mensen es dat het niet de moderatoren zijn die een persoonlijke vete verrekenen met warnpunten, maar andere users die posts reporten), brengt foefelen met die rechten teveel risico op onbedoelde informatielekken met zich mee.

Dit is een discussie die intern zelfs al meerdere keren werd gevoerd. Voorlopig hebben we nog geen perfecte oplossing gevonden hiervoor.

Is het misschien een optie van de content van die post automatisch te versturen naar de gebruiker als een soort van modmail? Op die manier moet je geen toegang lekken naar het interne systeem.
 
Wanneer users content reporten wordt er een kopie van de originele content + de feedback opgeslaan zodat de betrokken (super)moderatoren dat kunnen inzien.

Hoewel het een goed idee lijkt om dat te delen (dan zien veel mensen es dat het niet de moderatoren zijn die een persoonlijke vete verrekenen met warnpunten, maar andere users die posts reporten), brengt foefelen met die rechten teveel risico op onbedoelde informatielekken met zich mee.

Dit is een discussie die intern zelfs al meerdere keren werd gevoerd. Voorlopig hebben we nog geen perfecte oplossing gevonden hiervoor.
Ik dacht er op 9legacy een kopie van de post werd gestuurd naar de OP als deze verwijderd werd.
 
Ja zou idd handig zijn. Gisteren had ik ook plots een verwijderde post, maar geen idee wat ik daar gezet had..
 
Dat kan (is me al iets te lang geleden :D ), en daar zat ik ook aan te denken als definitieve oplossing :) Zal dan es moeten nakijken hoe we dat gaan fixen...
Ik heb dat al 2x voorgesteld in feedback, maar dat werd een beetje weggewuifd door de mods. :thinking:
Hopelijk kan jij ze wel overtuigen!
 
Ik heb dat al 2x voorgesteld in feedback, maar dat werd een beetje weggewuifd door de mods. :thinking:
Hopelijk kan jij ze wel overtuigen!
?? Wij zijn daar ook vragende partij voor hoor, is heel vervelend ook intern dat de post er nooit bij staat. Maar blijkbaar technisch moeilijk bij deze forumsoftware.
 
?? Wij zijn daar ook vragende partij voor hoor, is heel vervelend ook intern dat de post er nooit bij staat. Maar blijkbaar technisch moeilijk bij deze forumsoftware.
Jij hebt, voor zover ik me goed kan herinneren, dan ook nooit gereageerd op die vragen.
 
Terug
Bovenaan