Versterking gezocht voor filmredactie!

Schermafbeelding 2021-06-25 om 21.33.03.png


Beste forumleden,

Sinds de oprichting van BeyondGaming werden reeds heel wat stappen gezet. Zowel op vlak van het forum, events en wedstrijden als op de frontpage zien we een toename van de activiteit. Om ervoor te zorgen dat we deze gestage groei ook kunnen aanhouden, blijven we continu op zoek naar interessante extra content voor de front.

BeyondGaming zou BeyondGaming niet zijn, mochten we naast games ook geen andere zaken in de kijker willen plaatsen. Zoals jullie al gemerkt hebben worden boardgame reviews, maar ook serie- en filmreviews en bijhorende nieuwsartikelen steeds meer vaste topics op de front.

Voor het filmgedeelte zijn wij daarom momenteel op zoek naar versterking, meerbepaald iemand die interesse en tijd heeft om op frequente basis persvisies bij te wonen. Op deze manier krijg je de film te zien nog voor deze voor het grote publiek in de bioscoopzalen verschijnt! Het enige wat wij vragen, is een kwalitatieve review van de film die je hebt gezien. Let op: de meeste persvisies gaan door op weekdagen, tijdens de standaard werkuren en meestal in Brussel.

Ben je een filmliefhebber met een vlotte pen, heb je interesse om mee te werken aan onze frontpagina en heb je de mogelijkheid om deze persvisies bij te wonen? Stuur dan zeker uw kandidatuur naar [email protected]!

Heb je niet de tijd om persvisies bij te wonen, maar wens je toch eens als gast-reviewer een review op onze frontpagina te laten verschijnen, dan kan dat ook! In dat geval stuur je uw review door naar bovenstaand e-mailadres. Na het lezen en beoordelen van de review nemen wij contact met u op en plaatsen wij deze in het geval van een goedkeuring op onze frontpagina!
 
Ik heb nog nooit zoveel spijt gehad van mijn woonplaats, mijn gebrek aan rijbewijs, mijn huwelijk, mijn 9-5 job,… On second thought, ik heb gewoon een existentiële crisis.
 
Ik ben aant twijfelen. Ik studeer nog en de komende 2 jaar neem ik niet veel vakken op dus qua tijd zou het wel moeten lukken. Ik ben ook wel echt een filmliefhebber en hou al ruim een jaar een letterboxd bij waar ik bijna dagelijks schrijf. En als student in Brussel heb ik ook een trein en mivb abbonement dus persvisies in Brussel zijn ook geen probleem (met de trein geraak ik er ook wel op een halfuur).


Als jullie dit goed genoeg vinden wil ik wel eens proberen, twijfel er zelf nog wat over (kan wel pas in september starten want in augustus werk ik fulltime)
 
Ondertussen toch al een paar reacties binnen gekomen. Edenian heeft ondertussen als vast redactielid onze rangen vervoegd. Mochten er mensen nog interesse hebben, aarzel dan zeker niet om te reageren of een PM te sturen!
 
Ik breng graag deze nog eens onder de aandacht. Wie interesse heeft, aarzel niet om me te contacteren of te mailen naar [email protected]! We zijn altijd op zoek naar mensen met interesse om te reviewen.
 
Nieuw jaar, nieuwe kansen! Daarom dat ik deze nog graag eens onder de aandacht breng. Voel je u aangesproken, geef dan zeker een seintje!
 
Terug
Bovenaan