verkocht - Samsung S21 5G - Phantom Gray - 128gb - Garantie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
27/08/2022 20:00

Kode9

Member
iTrader: 100% (4/4)
Algemene informatie/specificaties
Samsung S21 5G Phantom Gray
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Antwerpen of Hamme
VERKOCHT

Wegens overstap naar iphone doe ik mijn Samsung S21 weg.

• Garantie tot 24/11/2023 bij Telenet, aankoopbon en doos aanwezig
  • Vanaf dag 1 een glazen protector op gelegd en hij stak altijd in een case, is nooit gevallen of dergelijke. Scherm en protector zijn dus beiden in perfecte staat
  • Zeer beperkte gebruikerssporen aan het kader, door wat stof dat tussen de case was geraakt. Niets opvallend of rampzalig, maar ik vermeld het er graag bij
  • 3 cases aanwezig (Nudient, Spigen, en eentje van Action wat funny enough de fijnste is). Samen toch ook snel +50eur waard
  • op dit moment zit er een carbon skin rond (deze maak ik zelf, pm indien interesse). ik kan er dus altijd nog wat gratis bij geven met verschillende kleuren/patronen als zo'n skins je ding zijn.
  • indien gewenst kan de skin er uiteraard gewoon schadeloos weer afgehaald worden
  • testen en ophalen kan in Antwerpen of Hamme, maar ik kan ook (verzekerd) opsturen met Bpost.

Laat gerust iets weten als er nog vragen zijn. Staat ook op Tweakers.

Meeneemprijs : 420
Bieden vanaf : 390

Laatst bewerkt:
Zonder lader?
Is de batterij nog ok?
Normaal zat deze er niet bij maar ik heb nog wel een quickcharger op overschot. Die mag je hebben.
De batterij is nog top (slechts 9 maanden gebruikt) ik weet niet of je dat op Android ook met een percentage kan zien zoals op iphone. Wil dat wel even nakijken :)

Bedankt!
Wist zelf ook niet dat dat kon op android, maar in dit artikel staat onderaan een methode uitgelegd voor Samsung telefoons: https://www.tomsguide.com/how-to/how-to-check-android-battery-health (getest en werkt op mijn huidige samsung).

Als de batterij goed is: 370 afgehaald te Antwerpen?
Kan je er nog 10 bij doen? Dan is het goed voor mij en stuur ik je meteen een pm om af te spreken.
Ik heb de stappen uit je link gevolgd maar ik krijg enkel te zien dat de battery health “good” is en de status “normal”. Geen percentage zoals in de screenshot op Tomsguide. Maar ik gok dat de batterij na slechts 9 maanden nog steeds ergens bovenaan de 90 moet zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan