Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind de discussie over een verbod op Steps wel overdreven. Ik besef dat niet iedereen voor Steps is, en sommigen vinden dat het er maar belachtelijk uit ziet. Maar er zijn ook fans van Steps, en je daar moet je ook rekening mee houden. Ook al haten sommigen het lawaai, het is geen reden om het zomaar te verbieden. Ik heb er ook geen idee van waarom het dan in steden moet verboden worden maar niet op het platteland. 't Is toch niet omdat het country music is dat het niet mag beluisterd worden in de steden?
Ik heb zo verschillende stepzusters in de buurt wonen. Die wonen ergens in een klooster. Dat gebouw bevat dus deelsteps en een deel zusters. Tzijn blijkbaar wel speciale stepkes, want ze hebben kruiscontrole. Maar ze zijn dan ook nagelnieuw.
Ik heb eens opgezocht van welke orde ze zijn en het is blijkbaar de orde van vroomheid, Eigenlijk best wel irritant, want elke keer dat die op hun stepkes rondracen doen die heel de tijd