Veldritseizoen 2025-2026

Zonde … toch 40 min spanning. Hopelijk niet teveel averij voor Wout en enkel wat schrammen en blauwe plekken…

Jammer, ik kijk de cross niet meer uit.
Ben nu naar winterbeelden aan het kijken en heb zelfs niet moeten zappen :)

Soms ligt het toch ook wel aan hemzelf. Blijf gewoon op kop rijden ipv MVDP de kop op te dwingen om dan zich onder druk te laten zetten of afhankelijk te zijn van MVDP zijn ‘foutjes’.

Zonde. Ik snapte al niet waarom hij wou dat VDP nog eens overnam aan de streep. In zo’n omstandigheden rijd je altijd beter als eerste. Paar bochten later ligt hij eruit door de reactie op een halve schuiver van Mathieu voor hem. Af te wachten hoe ernstig de blessure is. Meteen zo hinken is geen goed teken.

Weet eigl niet of er nog veel toekomst is voor een WVA in het crossen. Vdp is toch niet te kloppen , en de jeugd komt er toch aan. Beter gewoon winterstage doen lijkt me. Voor de fans is het leuk maar ja.

Blijf gewoon op kop rijden ipv MVDP de kop op te dwingen om dan zich onder druk te laten zetten of afhankelijk te zijn van MVDP zijn ‘foutjes’.
Mee eens. VDP schoof als eerste uit hé, VA moest dan lichtjes corrigeren en valt daardoor.

Meteen zo hinken is geen goed teken.
Niet altijd waar. Dat hangt er vanaf wat er exact geraakt is.

Na een lichte verrekking tijdens het paddelen kon ik niet meer steunen op mijn been.
Ik heb 2 dagen mankend rond gelopen.

Na 2 weken kon ik echter al terug zonder problemen km's wandelen. Zo snel was dat al terug genezen.

Wel zonde voor Van Aert, heeft nu echt zijn deel van de pech wel gehad... .

Wel leuk zo een sneeuwcross... .

Terug
Bovenaan