Vanavond gaan we vegen

Hebt gij ook goesting om te vegen?

• Totaal aantal stemmers
    30
voor degene die een keer niet willen vegen, maar toch ook met een onvoldaan gevoel willen eindigen kan ik dit filmpje aanraden. Er gebeurt vanalles, maar eigenlijk ook niets.

Beetje zoals hier dus. Continue gezwets over vegen tot er geveegd moet worden. Dan zitten ze te stofzuigen.

Wie gaat er mee les volgen om deze aartsmoeilijke dans te kunnen?
Opt scholeke, 4e-5e middelbaar, moeten we dit kunnen dansen, op punten.
Tevens de enige LO lessen met geslachten gemengd dat ik ooit geweten heb.

Ook in het repertoire: Macarena (versie 1996), Hucklebuck (1948) & The New Hucklebuck (1978). Allemaal op punten.

Opt scholeke, 4e-5e middelbaar, moeten we dit kunnen dansen, op punten.
Tevens de enige LO lessen met geslachten gemengd dat ik ooit geweten heb.

Ook in het repertoire: Macarena (versie 1996), Hucklebuck (1948) & The New Hucklebuck (1978). Allemaal op punten.
:eek:
Bij ons was alles gemengd, buiten de kleedkamers.
Zwemmen ook, al weet ik niet of dat in het begin van het middelbaar of op het einde was. Dat is al bijna 10 jaar geleden… ik ga mijn rusthuiskamertje al reserveren.

:eek:
Bij ons was alles gemengd, buiten de kleedkamers.
Zwemmen ook, al weet ik niet of dat in het begin van het middelbaar of op het einde was.
't Zou bij ons wat raar geweest zijn. Ik denk dat 70-80% van mijn jaar meisjes waren.
Onze LO was samen met de jongens van andere klassen. Jongens ASO + TSO was een groep en dan BSO apart.

Nu moet ik u corrigeren hoor: ik ben een vrouw hé, ik kan twee dingen tegelijk zonder een noodnummer te moeten bellen.
Je moet dringend een foto posten want ik kan er niet aan doen dat ik over eline de munck begin te fantaseren als ik een post van je zie.

Of je veranderd je avatar. Of nee doe toch maar een foto want misschien ben je toch eline en kom ik eens vegen.

e16f4e28fff36ef86a35d7bb40e28e7c.jpg

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
53
Weergaven
2K
Terug
Bovenaan