Domieneo
Well-known member
Album of the year 2020 volgens bepaalde kenners“Classic artists: Carly Rae Jepsen”
Carly Rae Jepsen
Classic Artists
wat
iemand heeft een veeg van de pan gekregen voor hij die thread maakte
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Album of the year 2020 volgens bepaalde kenners“Classic artists: Carly Rae Jepsen”
Carly Rae Jepsen
Classic Artists
wat
iemand heeft een veeg van de pan gekregen voor hij die thread maakte
Is dat nu nog niet gebeurd? Precies zo'n echte kuisvrouw die komt kuisen en je eigenlijk geen verschil ziet wanneer die terug vertrekt buiten dat ge barstende koppijn hebt van haar geleuter.Wanneer moet ik uw sheath is cleanen @Nahrtent?![]()
Ik mag van @Forumgebruiker niet meer ingaan op deze toespelingen.Wanneer moet ik uw sheath is cleanen @Nahrtent?![]()
Liever zij pijn van mijne leuter dan.Is dat nu nog niet gebeurd? Precies zo'n echte kuisvrouw die komt kuisen en je eigenlijk geen verschil ziet wanneer die terug vertrekt buiten dat ge barstende koppijn hebt van haar geleuter.
Oei, sorry nu doe ik het toch @Forumgebruiker .Bedankt voor het rapporteren van deze inhoud.Ik mag van @Forumgebruiker niet meer ingaan op deze toespelingen.
Liever zij pijn van mijne leuter dan.Oei, sorry nu doe ik het toch @Forumgebruiker .
Wat gebeurt er nu?Bedankt voor het rapporteren van deze inhoud.
DoeiiiiLap, straks weer een ban.

Ik ben geen kuisvrouwIs dat nu nog niet gebeurd? Precies zo'n echte kuisvrouw die komt kuisen en je eigenlijk geen verschil ziet wanneer die terug vertrekt buiten dat ge barstende koppijn hebt van haar geleuter.
Sinds wanneer trek jij je dat aan? Ik kom dit weekend langs!Ik mag van @Forumgebruiker niet meer ingaan op deze toespelingen.
Liever zij pijn van mijne leuter dan.Oei, sorry nu doe ik het toch @Forumgebruiker .
Gelieve niet de zure pruim uit te hangen, kthnxbai.
Zal niet lukken! Niks te bezwangeren bij mij.

hehe "pruim"
![]()
Is dit ironisch???????IS JOUW SCHOORSTEEN VUIL????
JA DAN ZAL IK MIJN ROETPIET EENS BOVENHALEN
![]()

Dit klopt maar deels.Is dit ironisch???????![]()
![]()
![]()
![]()

Chili con carneval, op de Vesuvius is het bal.@Nahrtent GAAT NAAR EEN ARCHEOLOGISCHE SITE OP SICILIË.
HIJ ZEGT OH JA BABY NU BEN IK ROCK HARD STRAKS EXPLODEERT MIJN ETNA NOG
![]()
Ja, als mijn Euraziatische plaat eens schuurt langs uw Afrikaanse plaat, dan komt er keiveel tectonische spanning vrij en hopla, ik kan weer gaan grafdelven met @pretoogje zegt @Nahrtent danWtf doxx mij eens niet zo man![]()
![]()
![]()