Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weer maar niet droef. Ik zal je pries wel in het stopcontact steken.
Weer maar niet droef. Ik zal je pries wel in het stopcontact steken.
Ik heb vandaag aan @Nahrtent gevraagd of ik zijn borsteltje mag gebruiken om te vegen.
" haha wij zijn toch twee figuren he. Met ons kunt ge lachen, is het niet @Forumgebruiker?Ik ga je eraan houden!Ik heb gerepliceerd "zeg maar borstel" haha wij zijn toch twee figuren he. Met ons kunt ge lachen, is het niet @Forumgebruiker?
Ik heb gerepliceerd "zeg maar borstel" haha wij zijn toch twee figuren he. Met ons kunt ge lachen, is het niet @Forumgebruiker?
www.instagram.com
Is vegen hier eigenlijk een synomiem voor copuleren? Of hoe moet ik die 10 blz hier interpreteren?
Geen waardige zwammer gij ze.Is vegen hier eigenlijk een synomiem voor copuleren? Of hoe moet ik die 10 blz hier interpreteren?
Ah van daar komen al die spinnen..Ik zou toch aanraden om minstens één keer per week te vegen, anders spinnenwebben brrr.
Borsteltje wel terug geven zodat hij zijn potjes kan afvegen hé.Ik heb vandaag aan @Nahrtent gevraagd of ik zijn borsteltje mag gebruiken om te vegen.