Vanavond gaan we vegen

Hebt gij ook goesting om te vegen?

• Totaal aantal stemmers
    30
Antonio is ex-mijnwerker en grootvader van één van de spelers op het veld. :eek:
Da's waar. Mijn Miranda zei dat ook altijd. R4H, zei ze, zoals Antonio ex-mijnwerker is én grootvader van één van de spelers op het veld, zo ja, zo is hij dat.
Pikant detail: Antonio was ook haar grootvader.

Ge placeert u bovenop R4H en dan veeg je van boven naar onder, links naar rechts en op en neer en herhalen in bepaalde volgorde met wat variatie. Dan hebt ge goed geveegd.

Ooit zijn er 2 kleine ventjes met blote voeten en een fascinatie voor juwelen proberen binnen te dringen.
En dan daarachter sloop nog zo een mismaakt mormel dat steeds in zichzelf praatte.
Maar met een krachtige scheet heb ik ze vakkundig uit mijn zwarte poort verwijderd.
En daarna kwam een bruin leger mee, want mijn scheet was enkel maar de boodschapper.

Ook ooit heeft er iemand gevraagd of hij er een boek rond mocht schrijven. Ik zei ja, want die arme man zag er wat zielig uit.
Ik wacht nog steeds op het manuscript.

Die 2 kleine ventjes heb ik wel nooit meer terug gezien. Ik denk dat ze bedolven werden onder mijn bruin leger.
't Was platte die dag.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
53
Weergaven
2K
Terug
Bovenaan