Vanavond gaan we vegen

Hebt gij ook goesting om te vegen?


  • Totaal aantal stemmers
    30
aangezien iedereen gaan slapen is nadat BG er uit viel, ben ik maar gitaar gaan spelen

ezgif-com-gif-maker1.gif


kdacht dat ik last ging krijgen met de buren, maar mn buurvrouw was wel content. ze was echt geraakt door mn spel

ezgif-com-gif-maker-11.gif


gitaar is dan ook een mooi instrument. ge raakt daar echt gevoelige snaren mee.
 
Laatst bewerkt:
sht, ik ben nu naar Depeche Mode - Fragile `tension/hole to feed` aan het luisteren en me aan het verwonderen wat voor vreemde eend in de bijt dit album is. Weird, but I seem to like it.
jumpin.gif
 
aangezien iedereen gaan slapen is nadat BG er uit viel, ben ik maar gitaar gaan spelen

ezgif-com-gif-maker1.gif


kdacht dat ik last ging krijgen met de buren, maar mn buurvrouw was wel content. ze was echt geraakt door mn spel

ezgif-com-gif-maker-11.gif


gitaar is dan ook een mooi instrument. ge raakt daar echt gevoelige snaren mee.
Leugens ik ben nog op het forum geweest na het intermezzo.
 
Goesting genoeg :unsure:
altijd goesting in een goed pak friet en een heerlijke gitaar riff trouwens.

alhoewel Depeche Mode ni echt gitaar riffs heeft. of toch ni op dit album. dat is gewoon dance. maar ja, ik heb mijn gitaarriffkes vannacht al gehad. verandering van spijs doet eten zegt men. haha. lol. maar serieus dat is toch zo? niet dan? of wel? ik heb toch gelijk?

waarom is dat hier zo stil? hebben jullie een leven buiten bg? ik niet. ik kom niet buiten. ik zou nochtans willen meedoen aan de lente challenge, maar ik denk dat mijn batterijen van mijn fototoestel leeg zijn en ik moet ook niet naar de tandarts.
 
Leugens ik ben nog op het forum geweest na het intermezzo.
maar gij ging afkomen om samen te vegen, maar niks gezien. maar maakt niet uit. ik heb ne hapkin gedronken, een chipke gegeten, met de gitaar gespeeld, complimenten gehad van de buurvrouw en nu benik naar depeche mode aan het luisteren. vreemde plaat wel. een danceplaat met goede bas. een bas meneer is best op zes graden.
allez, dus ik heb mijn kwast weg gelegd en ben nu met de belangrijkere zaken van het leven bezig. zoals in mijn bureau zitten en tijd verspillen aan niets. want we hebben maar 1 leven, het kan mijn laatste dag in deze wereld zijn, dus wat beter kan ik doen dan niets en naar depeche mode luisteren. beetje dance muziek, maar ik beweeg niet hoor. op mijn leeftijd zou ik iets kunnen breken. daarmee dat ik besloten heb om ook niet meer te vegen. laat dat maar aan de jongere generatie over.

sledge.gif
 
maar gij ging afkomen om samen te vegen, maar niks gezien. maar maakt niet uit. ik heb ne hapkin gedronken, een chipke gegeten, met de gitaar gespeeld, complimenten gehad van de buurvrouw en nu benik naar depeche mode aan het luisteren. vreemde plaat wel. een danceplaat met goede bas. een bas meneer is best op zes graden.
allez, dus ik heb mijn kwast weg gelegd en ben nu met de belangrijkere zaken van het leven bezig. zoals in mijn bureau zitten en tijd verspillen aan niets. want we hebben maar 1 leven, het kan mijn laatste dag in deze wereld zijn, dus wat beter kan ik doen dan niets en naar depeche mode luisteren. beetje dance muziek, maar ik beweeg niet hoor. op mijn leeftijd zou ik iets kunnen breken. daarmee dat ik besloten heb om ook niet meer te vegen. laat dat maar aan de jongere generatie over.

sledge.gif
Ge hebt mij een fake adres gegeven, ik kwam uit bij een hete brunette van 25 jaar. Van haar moest ik wel niet vegen, het was al proper. Dan hebben we maar twister gespeeld, naakt.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan