Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso zou ik -wegens complete ontbreken aan originele devs- geen hoge verwachtingen hebben, maar wie weet is het een aangename verrassing.

Ik denk dat als je hier geen RPG verwacht maar een vampieren Action game dat je het wel kan smaken.Mijzelf straks dan maar eens trakteren op een vroeg verjaardagscadeau![]()

Dan is het zo een beetje wat Dragon Age Veilguard was in de IP van Dragon Age? Een goede actie game, maar teleurstellend in vergelijking met DA1. Ik ga eerst enkele andere games spelen, voor ik hier aan begin.Ik denk dat als je hier geen RPG verwacht maar een vampieren Action game dat je het wel kan smaken.
Misschien is bloodlines 2 niet de geschikte titel omdat het net geen RPG is. Maar de 2 uren dat ik speelde zijn voorbij gevlogen. Deed mij wat denken aan Dishonered
Benieuwd hoe het verder gaat vorderen alleszins.
.
.Ik speel het ja, het was wel een blunder om de game Bloodlines 2 te noemen.Niemand deze aan het spelen?
Bloodlines 2 is mijn favo game van de moment.
Ik vind het zo jammer dat deze overal wordt afgebroken, want het spel zelf is echt wel heel goed te pruimen.
Grafisch meer dan voldoende, geluid zit goed, de voice acting is soms wat corny maar dat voegt net toe tot het B-movie gehalte van het spel.
Ik blijf het nog altijd een cross vinden van Robocop + Dishonored + de Tex Murphy games van vroeger.
Jawel, Tex Murphy.
Voor de mensen die het gespeeld hebben, ge gaat mij echt niet vertellen dat die voice actor van Fabien niet zwaar door Tex Murphy is geinspireerd.
In het begin vond ik de kleine map tegenslagen, maar in hindsight is de grootte van de map echt perfect.
Eigenlijk heb ik het gevoel dat ik een leuke, old school game van medio jaren 2000 aan het spelen ben, in een modern jasje.
De combat, met de telekinesis power amuseer ik mij rot mee.
Is het diepgaand? Nee zeker niet.
Is het fun? Hell yeah!
Ook het navigeren als vampire is echt fun.
Je kan overal opklimmen, over alle daken lopen, door de lucht zweven, etc...
Voor mij verveelt dit geen seconde.
En dan ook proberen dat humans u niet zien en de masquerade niet doorbreekt.
Van mij krijgt deze een welverdiende 7.5/10.
Staar u niet blind op de titel, maar speel deze gewoon als een entertaining vampire/detective simulator.