Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Guillaume Deneffe eerste Belg op 22u11min, wat een tijd ook zeg![]()
Ik ben de TMB momenteel aan het stappen en het was tijdens nacht 1 verschrikkelijk slecht weer. Op 2000 meter was het dan nog eens aan het sneeuwen.Door het onweer hebben ze het parcours wat ingekort waardoor ze +/-45 minuten minder bezig zouden zijn. (Mocht je vergelijken met tijden van vorig jaar)
Ik vind uitdoen al sterk van den eersten tot de laatsten.
Maar ik denk dat het wel een pittige editie was met de nachtelijke storm (maar moeilijk te bepalen van thuis)
Maar als ze al het parcours inkorten en dan onderstaand filmpje erbij.

In hoeveel dagen plan je het te doen?Ik ben de TMB momenteel aan het stappen
10 dagen in hutten, voorlaatste dag vandaag!In hoeveel dagen plan je het te doen?
Edit: tent of hutten?
10 dagen in hutten, voorlaatste dag vandaag!

10 dagen is heel ruim, kunnen zeker 2 à 3 dagen af maar nu is het verrrry chill.10 keer trager dan de winnaar van UTMB, tandje bij he @Kid_C![]()

Vraag me altijd af waarom ze dat soort wedstrijden niet organiseren met etappes en tijdsopnames, zoals in marathon des sables of tour de france. Lijkt me leuker voor zowel de allerbesten (die dan niet 's nachts moeten lopen zonder iets te zien) als de mindere goden (die aan dezelfde wedstrijd kunnen meedoen).
Vraag me altijd af waarom ze dat soort wedstrijden niet organiseren met etappes en tijdsopnames, zoals in marathon des sables of tour de france. Lijkt me leuker voor zowel de allerbesten (die dan niet 's nachts moeten lopen zonder iets te zien) als de mindere goden (die aan dezelfde wedstrijd kunnen meedoen).
Odeyn wilde zelfs even opgeven (Hij had het heel moeilijk) maar is finaal toch nog kunnen finishen. (32 uur en een beetje)Odeyn helemaal stilgevallen. Sabbe heel sterk aan't finishen.
(kan ik al eens oefenen voor die finish op de skipiste van Ovifat 1 maand later met GTLC)Inschrijvingen voor nieuwe Epic Trail - Baraque Fraiture op 11 april 2026 zijn open! (www.trailrun.be)
bibi alvast ingeschreven voor de 101k(kan ik al eens oefenen voor die finish op de skipiste van Ovifat 1 maand later met GTLC)
ok merci, moet nog eens zien in hoeverre mijn madam mee wil komen of ik er alleen voor sta die dagNetjes! Het is nog ver, maar als je de avond ervoor in de buurt wil logeren, laat het mij weten. Is op 15 à 20min van mijn huis in de Ardennen.
)... ze bedoelen vermoedelijk: geen stokken in de drop bag en je mag je stokken niet aan je supporters gevenStokken zijn toegestaan voor alle afstanden, maar we vragen je wel uit te kijken voor andere deelnemers. Als je ervoor kiest om stokken te dragen, moet je dat gedurende de hele race doen. Het is verboden om zonder stokken te starten en ze vervolgens weer op te pakken, of om met stokken te starten en ze onderweg weg te gooien.