Elegance
Active member
ja ja zeker het zijn allemaal aanhangers van elon-muskZijn geen nazi-groeten.
Is zelfs duidelijk hoorbaar op dat eerste filmpje van die reddit-post.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja ja zeker het zijn allemaal aanhangers van elon-muskZijn geen nazi-groeten.
Is zelfs duidelijk hoorbaar op dat eerste filmpje van die reddit-post.![]()

Serieus? Een foto?fucking clowns,hoe zielig kan je zijn.

Je kan hier wel wat nietszeggende beelden en holle oneliners komen posten, maar ik zie noch in het filmpje noch op de foto een nazi-groet.ja ja zeker het zijn allemaal aanhangers van elon-musk![]()
ik heb die video nu meerdere keren bekeken en buiten een hele hoop marginalen zie ik ze toch geen nazigroet(en) rondgooienfucking clowns,hoe zielig kan je zijn.
En dan ziet ge Sadiki heersen in de ArenAAls je Augustinson - Rits en Foket ziet opwarmen is de goesting toch helemaal weg hè
Ge schakelt uzelf op een belachelijke manier uit in deze competitie

Je kunt natuurlijk niks baseren op 1 match he. Maar PSV moet natuurlijk altijd bovenaan staan met die kwaliteiten. Feyenoord en Priske was gewoon geen match en tegen Milan was eigenlijk ook niet echt geweldig he.Als ge de wedstrijd vandaag ziet en de wedstrijden in de CL, is het toch moeilijk te begrijpen dat Ajax in de kompetitie voor Feyenoord en zeker PSV staat![]()
tis weer gedaan!Rsca 2-1
Als ge die debiele goal nie weggeeft na 3 minuten waren het nog het 35 spannende minuten.
Vertonghen terug op een voetbalveld.tis weer gedaan!
Ze geven nu ook al op en gaan Vertonghen erin gooien