Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is toch een fout voorafgaand aan de goal?
Edit: tjonge jonge, toch al redelijk wat discutabele beslissingen deze wedstrijd.
Prachtig!Wat een match van Mokio. Op die akker.

Ik had ook wel niet verwacht om 0-2 te gaan winnen. Zeker niet na het zien van de opstelling (zonder spits) en het veld. Ik dacht 0-0 en dan in Amsterdam afmaken, maar dit is wel een mooie bonus. De match was grotendeels wel niet aan te gluren door het veld, maar toch een paar mooie counters gezien. Rasmussen gaat ook nooit Ajax-waardig worden, maar wel blij voor hem dat hij nu al 2x achter elkaar kan scoren. Misschien is een knollenveld wel iets voor hemPrachtig!
En Dennis van Wijk maar opperen een paar weken geleden bij Play Sports dat Union zichzelf eigenlijk wel favoriet mocht noemen.![]()
. Soit, de andere match moet nog gespeeld worden.Ik wist hetDubbele België Nederland had wel leuk geweest. Beide er waarschijnlijk wel uit dan want laatste jaren steevast de mindere van de Nederlandse ploegen. Nuja nu Fenerbahce, dat zal waarschijnlijk ook te hoog gegrepen zijn

Wel heel kort door de bochtTurkse fans in het thuispubliek.
Strak plan.
Wel heel kort door de bocht

Helaas. OffsideHoh hooo, wat is Union daar allemaal aan't doen
Edit: oh, offside helaas![]()